اخبار
کد خبر : 1571 ۱۳۹۴/۱۱/۰۷   

افتتاح 600 هزار واحد مسکن مهر در دولت تدبیر و امید

قائم مقام وزیر و مجری ویژه در طرح مسکن مهر با اشاره به اینکه از ابتدای فعالیت دولت تدبیر و امید 600 هزار واحد مسکن مهر تحویل متقاضیان شده است، اظهار داشت: با افتتاح این تعداد واحد مسکونی در کشور دو میلیون نفر جمعیت در مساکن مهر اسکان یافتند.

به گزارش نای قلم، احمد اصغري مهرآبادي در نودمین جلسه شورای تامین مسکن آذربایجان غربی که با حضور استاندار، مدیرکل راه و شهرسازی و جمعی از مدیران دستگاه های اجرایی برگزار شد با بیان اینکه برای افتتاح 600 هزار واحد مسکونی بیش از 27 هزار میلیارد تومان اعتبار هزینه شده است گفت: تلاش دولت تدبیر و امید در تکمیل پروژه مسکن مهر به عنوان عظیم ترین پروژه تاریخ کشور ستودنی است.

وی با اشاره برنامه دولت در اتمام تعهدات دولت قبل، افزود: با تلاش های صورت گرفته پرونده مسکن مهر تا پایان سال 95 به شرط تامین زیرساخت هایی از قبیل آب و فاضلاب و سایر امکانات زیر بنایی بسته می شود.

مهرآبادی با تاکید بر اینکه هیچ واحد مسکونی بدون تامین زیرساخت ها تحویل مردم نمی شود، گفت: در حال حاضر 278 هزار واحد مسکونی آماده افتتاح است که به دلیل تامین نشدن امکانات زیر بنایی به متقاضیات تحویل داده نشده است.

قانم مقام وزیر و مجری ویژه در طرح مسکن مهر با تقدیر از تلاش و حمایت های استاندار آذربایجان غربی در تسریع روند احداث مسکن مهر در استان، اظهار داشت: پروژه مسکن مهر با ویژگی هایی  از جمله اجرای 2 میلیون  و 300 هزار واحد مسکونی در 1100 شهر ایران می طلبد تا برای اتمام آن عزمی همگانی در دستگاه های اجرایی شکل بگیرد.

مهرآبادی با بیان اینکه برای تامین امکانات زیر بنایی و روبنایی مسکن مهر در کشور اعتباری بالغ بر 10 هزار میلیادر تومان نیاز است، افزود: برای تامین بخشی از هزینه های تامین امکانات فروش اراضی در دستور کار قرار گرفته است.

وی اظهار داشت: پرونده مسکن مهر در 15 استان کشور شهریور ماه سال آینده بسته می شود.

وی ابراز امیدواری کرد با توجه به اهتمام مسئولان آذربایجان غربی و تحولات صورت گرفته پرونده مسکن مهر در بخش عمده ای از شهرهای استان در سال آینده بسته شود.

استاندار آذربایجان غربی هم در این جلسه گفت: درجهت تکمیل طرح های مسکن مهراستان گام های خوبی برداشته شده است و برای اتمام طرح های باقی مانده نیاز است تمام دستگاه های اجرایی به ویژه خدمات رسان تلاش مضاعفی را انجام دهند.

قربانعلی سعادت افزود: وزارت راه و شهرسازی به تنهایی قادر به اتمام طرح های مسکن مهر نیست و لازم است همکاری همه جانبه مردم در این زمینه با دستگاه های اجرایی بیشتر شود.

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا