اخبار
کد خبر : 15706 ۱۴۰۱/۰۲/۲۸   ۲۱:۱۵:۵۰

مدیرعامل باشگاه تراکتور:
با حمایت پرشورها، پرسپولیس را شکست می‌دهیم

 

مدیرعامل باشگاه تراکتور با اشاره به صدور مجوز حضور هواداران در بازی با پرسپولیس گفت: با حمایت پرشورها، پیروز میدان می‌شویم.

به گزارش نای قلم، میرمعصوم سهرابی در گفتگویی اظهار کرد: از امتیاز یار دوازدهم برای رسیدن به هدفمان در این بازی حساس نهایت استفاده را خواهیم کرد.

وی از عملکرد تراکتور در سال جدید و کسب دو پیروزی در بازی‌های داخل خانه و دو تساوی در دو بازی سخت خارج از خانه تمجید کرد و افزود: این نتایج نشانگر روند رو به رشد تراکتور با هدایت «ارطغرول ساغلام» است.

مدیرعامل باشگاه تراکتور خاطرنشان کرد: باتوجه به ضرورت رعایت پروتکل‌های بهداشتی و در راستای ترویج استفاده از ماسک در جامعه و جلوگیری از شیوع بیماری کرونا، باشگاه تراکتور با همکاری یکی از شرکت ها، ماسک بهداشتی در اختیار تمامی تماشاگران حاضر در ورزشگاه یادگار امام (ره) قرار خواهد داد.

سهرابی از شورای عالی ورزش آذربایجان شرقی، اداره‌کل ورزش و جوانان استان، هیأت فوتبال، نیروی انتظامی، دستگاه قضایی و سایر ارگان‌های مربوطه به منظور فراهم کردن بستر حضور هواداران در بازی با پرسپولیس و همچنین بازی برگشت فینال لیگ برتر جوانان تشکر کرد و گفت: امیدواریم در حضور حداکثری هواداران، سه امتیاز حساس این بازی را بگیریم.

وی همچنین در مورد بازی برگشت فینال لیگ برتر جوانان در تبریز نیز بیان کرد: جوانان تراکتور تمرینات آماده‌سازی خوبی برای این بازی حساس پشت سر گذاشته و تمامی اعضای تیم برای جبران شکست ۲ بر یک در اصفهان و تقدیم جام قهرمانی به مردم آذربایجان هم قسم شده‌اند.

دیدار تیم های تراکتور و پرسپولیس از هفته بیست و هشتم ساعت ۱۹ فردا پنجشنبه در ورزشگاه یادگار امام ( ره ) تبریز انجام می شود.

کد خبرنگار: 983127

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا