اخبار
کد خبر : 15702 ۱۴۰۱/۰۲/۲۸   ۲۰:۲۹:۴۷

اخبار انتظامی آذربایجان غربی؛
كشف بیش از 26 هزار ليتر سوخت در نقده

 

فرمانده انتظامي نقده از كشف 26 هزار ليتر سوخت قاچاق در این شهرستان، خبر داد.

به گزارش نای قلم، سرهنگ کیومث پاکدل در گفتگوی اختصاصی گفت: ماموران مبارزه با قاچاق کالا و ارز شهرستان نقده، حین کنترل خودروهای عبوری در محور اشنویه-نقده به یک دستگاه تریلی به ظن حمل مواد سوختی قاچاق مشکوک و آن را متوقف کردند.

وی افزود: مأموران انتظامی پس از متوقف کردن خودرو، در بازرسی از آن 26 هزار لیتر نفت کوره قاچاق و خارج از چرخه قانونی توزیع را کشف کردند.

فرمانده انتظامی نقده ادامه داد: در این راستا یک دستگاه تریلی توقیف و یک متهم دستگیر که پس از تشکیل پرونده مقدماتی تحویل مراجع قضائی شد.

پاکدل با اشاره به دستگیری یک فرد متخلف و معرفی او به مراجع قضائی، بر عزم جدی پلیس در مقابله با قاچاق سوخت و فرآورده های نفتی تأکید و از شهروندان خواست، به منظور جلوگیری از هدر رفت سرمایه های ملی، هرگونه اخبار و اطلاعات خود را درخصوص فعالیت قاچاقچیان با تماس 110 در اختیار پلیس قرار دهند.

*کشف بیش از 3 تن برنج قاچاق در اشنویه

جانشین فرمانده انتظامی آذربایجان غربی از توقیف کامیون حامل بیش از سه تن برنج به صورت قاچاق با ارزش بیش از 9 میلیارد ریال با هوشیاری ماموران انتظامی شهرستان اشنویه، خبر داد.

به گزارش نای قلم، سرهنگ ایرج حسنخانی در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: در پی کسب خبری مبنی بر ورود محوله قاچاق به شهرستان اشنویه توسط یک دستگاه کامیون، رسیدگی به موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی این شهرستان قرار گرفت.

وي افزود: با اشراف اطلاعاتی و اقدامات فنی پلیس در نهایت کامیون مورد نظر با هوشیاری و عملیات ضربتی پلیس شهرستان توقیف شد.

جانشین فرمانده انتظامی استان با اشاره به اینکه در بازرسي از کامیون متوقف شده تعداد سه تن و 600 کیلوگرم به صورت قاچاق کشف شد، ادامه داد: برابر اعلام کارشناسان امر ارزش تقریبی برنج کشف شده بیش از 9 میلیارد برآورد شده است.

حسنخانی در پایان با اشاره به اینکه در این زمینه یک متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده مقدماتی تحویل مراجع قضایی شد، خاطرنشان کرد: با توجه به نقش بي بديل شهروندان در دستاوردهاي پليس، ضروري است همکاري هاي آنان در اين زمينه  بيش از گذشته با ماموران تداوم يابد و هر گونه مورد مشکوکي را از طريق تلفن 110 به پليس اطلاع دهند.

کد خبرنگار: 983126

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا