اخبار
کد خبر : 1569 ۱۳۹۴/۱۱/۰۶   

اخبار انتظامی آذربایجان غربی

کشف 160 راس گوسفند قاچاق در محور مهاباد- سردشت

 فرمانده انتظامي مهاباد از کشف 160 راس گوسفند در محور مهاباد - سردشت خبر داد .

سرهنگ فتاح بابانژاد افزود: در پي کسب خبري مبني بر قاچاق احشام از شهرستان سردشت به مقصد مهاباد توسط دو دستگاه کاميون بنز، رسيدگي به موضوع در دستورکار ماموران پليس شهرستان مهاباد قرار گرفت .

وی تصریح کرد: ماموران انتظامي پاسگاه "کاولان" با انجام اقدامات اطلاعاتي، موفق شدند کاميون هاي مورد نظر در محورهاي اعلامي را شناسايي و طي يک عمليات غافلگيرانه توقيف کنند.

فرمانده انتظامي مهاباد اظهار کرد: در بازرسي از کاميون هاي توقيفي، 160 راس گوسفند کشف شد که برابر اعلام کارشناسان ارزش تقريبي احشام يک ميليارد ريال برآورد شده است.

سرهنگ بابانژاد خاطر نشان کرد: در اين رابطه، دو دستگاه کاميون توقيف و دو متهم دستگير و پس از تشکيل پرونده مقدماتي جهت سير مراحل قانوني ، تحويل مقامات قضائي شدند.

کشف بیش از 18 هزار عدد قرص غیرمجاز در بوکان

فرمانده انتظامی بوکان از کشف بیش از 18 هزار عدد قرص غیرمجاز در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ بهزاد بندریان گفت: در پی کسب خبری مبنی بر فروش داروهای غیر مجاز به صورت عمده در سطح شهرستان بوکان توسط فردی به هویت "صمد" بررسی موضوع در دستور کار ماموران پلیس قرار گرفت .

وی تصریح کرد: با انجام اقدامات اطلاعاتی مخفیگاه متهم شناسایی و پس از کسب مجوز قضائی، طی یک عملیات غافلگیرانه مورد بازرسی قرار گرفت.

وی افزود: در بازرسی از مخفیگاه متهم، 18هزار و 500 عدد انواع داروی قاچاق غیر مجاز و 27 گرم تریاک کشف شد؛ برابر اعلام کارشناسان امر ارزش تقریبی اقلام دارویی مکشوفه 200 میلیون ریال برآورد شده است.

فرمانده انتظامی بوکان خاطرنشان کرد: در این رابطه یک نفر متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده مقدماتی، جهت سیر مراحل قانونی تحویل مقامات قضائی شد.

کشف محموله گوشی های قاچاق میلیاردی در میاندوآب

فرمانده انتظامی میاندوآب از توقیف خودروی حامل گوشی های تلفن همراه قاچاق یک میلیارد و 500 میلیون ریالی در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ حسن شیخ نژاد افزود: ماموران حین کنترل خودروهای عبوری در ایستگاه ایست بازرسی شهید محمدنژاد به یک دستگاه خودروی تریلی به ظن حمل کالای قاچاق مشکوک و آن را توقیف کردند.

 وی ادامه داد: در بازرسی از این خودروی توقیفی، 198 دستگاه گوشی تلفن همراه قاچاق در مارکهای مختلف کشف شد.

سرهنگ شیخ نژاد تصریح کرد: کارشناسان، ارزش کالاهای مکشوفه را یک میلیارد و 500 میلیون ریال برآورد کردند.

فرمانده انتظامی میاندوآب گفت: در این رابطه یک نفر دستگیر و پس از تشکیل پرونده مقدماتی، جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد.

5000 عدد قرص غیر مجار در ارومیه کشف شد

فرمانده انتظامی ارومیه گفت: با تلاش ماموران پلیس، بیش از پنج هزار عدد قرص غیر مجار در این شهرستان کشف شد.

سرهنگ حسین صمدپور افزود: دو نفر در این شهرستان اقدام به فروش قرص غیر مجاز در سطح ارومیه می کردند که با تلاش ماموران شناسایی شدند.

وی اضافه کرد: ماموران پس از دستور مجوز قضایی وارد محل دپوی این داروها شده و در بازرسی از آن، پنج هزار و 89 عدد داروی قاچاق غیر مجاز را کشف کردند.

وی اظهار کرد: کارشناسان ارزش ریالی داروهای غیر مجاز کشف شده را 150 میلیون ریال اعلام کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان ارومیه افزود: در این رابطه دو نفر دستگیر و پس از تشکیل پرونده مقدماتی تحویل مقام قضایی شدند.

فروش داروی غیرمجاز از جمله معضلاتی است که سال هاست در کشور با آن روبرو هستیم و پلیس نیز تلاش زیادی برای مقابله با این جرم دارد.

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا