اخبار
کد خبر : 15689 ۱۴۰۱/۰۲/۲۵   ۲۲:۳۰:۱۱

فرماندار ارومیه:
۱۲ واحد نانوایی در ارومیه سه شیفته شدند

 

فرماندار ارومیه گفت: در ارومیه 100 واحد نانوایی دو شیفته و 12 واحد سه شیفته فعالیت می‌کنند و 35 واحد نیز بعد از ظهرها فعالیت دارند.

به گزارش نای قلم، غلامحسین عماری در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: بازرس‌های معین در برخی نانوایی‌های این شهرستان مستقر شدند که وظیفه نظارت توزیع آرد از کارخانه تا نانوایی و از پخت نان تا رسیدن به دست مشتری را برعهده دارند.

وی افزود: نرخ نان لواش هیچ تفاوتی نکرده و نانوایی‌ها باید به همان قیمت قبلی به مردم کالا عرضه کنند و اصلاح نحوه توزیع یارانه‌ها نباید دستاویزی برای گرانفروشی شود.

فرماندار ارومیه با تاکید به اینکه با متخلفان قاطعانه برخورد می‌شود، متذکر شد: بین آرد نانوایی و بازار آزاد تفاوت قیمت وجود دارد که موجب تشدید بازرسی‌ها در حوزه نان و آرد شده تا از فروش آرد نان به صورت آزاد جلوگیری شود.

عماری با بیان اینکه مشکلی در تامین نان مردم وجود ندارد، اضافه کرد: مردم نگران کمبود نان نباشند چون قوت لایموت به وفور در نانوایی‌های استان پخت می‌شود.

وی تاکید کرد: در صورتی که مردم هرگونه گران فروشی و یا کم فروشی را در نانوایی‌ها مشاهده کردند، می‌توانند گزارش‌های خود را از طریق سامانه‌های ۱۲۴ اطلاع رسانی کنند.

فرماندار ارومیه اذعان کرد: با توجه به تدابیر و تمهیدات اندیشیده شده ما هم اکنون در تامین اقلام کالاهای اساسی هیچ‌گونه مشکلی نداریم به طوری که فروشگاه‌ها از کالاهای اساسی اشباع شده‌اند.

کد خبرنگار: 983125

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا