اخبار
کد خبر : 15678 ۱۴۰۱/۰۲/۲۴   ۱۹:۳۰:۱۳

شهردار ارومیه:
ضرورت حرکت به سمت ارایه و توسعه خدمات الکترونیک / باید پاره‌ای از بدعت‌ها را از بین برد

 

شهردار ارومیه گفت: باید پاره‌ای از بدعت‌ها را از بین برد و شهروندان به این سطح از آگاهی برسند که برای اخذ دستور یا انجام امورات و بهره‌مندی از خدمات شهرداری، نیازی به هیچ واسطه ای نیست بلکه با استفاده از بسترخدمات الکترونیک یا مراجعه حضوری می توانند خدمات مورد نیاز خود را از مناطق پنج‌گانه شهرداری دریافت کنند.

به گزارش نای قلم، دکتر حسین مهدی‌زاده در آیین معارفه سرپرست مدیریت منطقه ۵ شهرداری، اظهار کرد: باید به سمت ارایه و توسعه خدمات الکترونیک حرکت کرد و در راستای این حرکت، سطح کمی وکیفی خدمات را ارتقاء داد

وی اضافه کرد: توسعه خدمات الکترونیک در اولویت کاری مدیران مناطق پنج گانه قرارگیرد.

مهدی زاده با بیان اینکه ارائه خدمات به شهروندان بایستی درچارچوب قوانین و مقررات موضوعه باشد، عنوان کرد: از نظر اخلاقی و شرعی و قانونی موظف به ارایه خدمات مطلوب و استاندارد هستیم و برای تسهیل و تسریع در ارایه خدمات به شهروندان، ایجاد فضای آرام و تسریع اصل شفافیت و قانونمندی در تمام زیرمجموعه های تابعه شهرداری یک ضرورت است.

وی با بیان اینکه باید به سازندگان شهری به عنوان محرک توسعه شهری نگاه کرد، گفت: بخشی ازدرآمد های مدیریت شهری با وجود سازندگان تحقق می یابد لیکن مبنای تعامل بین مجموعه مدیریت شهری و سازندگان بایستی قوانین و مقررات جاری کشور باشد.

شهردار ارومیه تلاش و برنامه‌ریزی در جهت افزایش منابع درآمدی، ارتقاء کیفیت خدمات شهرسازی، تکریم ارباب رجوع، ایجاد وحدت و همدلی و فضای آرام جهت پیشبرد اهداف، انضباط مالی و اداری با تاکید بر اصل قانونمداری و توسعه خدمات الکترونیک را ازجمله موضوعات مهمی برشمرد که سرپرست جدید مدیریت منطقه ۵ شهرداری برای تعالی سازمانی و افزایش سطح بهره‌وری می‌بایست سرلوحه برنامه های کاری قرار دهد.

کد خبرنگار: 983126

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا