اخبار
کد خبر : 15669 ۱۴۰۱/۰۲/۲۳   ۱۴:۱۲:۱۶

امام جمعه ارومیه:
امنیت شغلی برای کارگران فراهم شود

 

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه گفت: امنیت شغلی برای کارگران باید فراهم شود.

به گزارش نای قلم، حجت الاسلام سید مهدی قریشی امروز در خطبه های نماز جمعه این هفته ارومیه اظهار کرد: استفاده از کالای ایرانی ضروری است چرا که با مصرف کالای ایرانی، میزان تولید داخلی افزایش می یابد و با راه اندازی خطوط تولید بیشتر، فرصت شغلی بیشتری نیز فراهم می شود.

وی در ادامه سخنان خود بر لزوم همراهی مردم با دولت جهت اجرای موفق طرح اصلاح نظام پرداخت یارانه ها تاکید کرد.

امام جمعه ارومیه اجرای طرح اصلاح نظام پرداخت یارانه ها را یک مجاهدت بزرگ در مسیر رفع مشکل تورم و قاچاق کالا دانست و افزود: چنانچه این حرکت بزرگ تحولی انجام نمی شد زمینه سوء استفاده سودجویان همچنان فراهم بود.

وی ادامه داد: دولت سیزدهم مجاهدت کرد تا یارانه هرکس به جیب خودش برود و دست سودجویان از جیب ملت کوتاه شود. لذا ضروری است مردم با دولتمردان همراهی کنند تا مسئولان در اجرای این طرح موفق شوند.

حجت الاسلام قریشی گفت: مسئولان نیز باید نظارت را بیشتر کنند تا مانع از قاچاق و خروج اقلام ارزان قیمت از کشور و فروش چندبرابری آن در خارج از کشور شوند.

امام جمعه ارومیه با اشاره به دیدار رهبری با معلمان با تاکید بر آموزش علم نافع در مدارس افزود: در مدارس باید علاوه بر مباحث علمی، هویت و اعتماد ملی و درس مقاومت را به دانش آموزان بیاموزند.

وی ادامه داد: همچنین علاوه بر فراهم کردن امکانات سخت افزاری و نرم افزاری در مدارس باید معلمانی با سطوح علمی بالا تربیت شوند.

نماینده ولی فقیه در استان با اشاره به اینکه یکی از راه‌های رشد و توسعه اقتصادی، بهبود زیرساخت‌های حمل و نقل است، گفت: زمینه توسعه شبکه ریلی در استان فراهم است و چنانچه شبکه ریلی استان به شکل صحیح راه اندازی و توسعه یابد رشد اقتصادی سریعتر مهیا می شود.

امام جمعه ارومیه با اشاره به ظرفیت معادن و گردشگری استان و نقش این پتانسیل‌ها در رونق اقتصادی اظهار کرد: ضروری است زیرساخت‌های گردشگری در شهرها توسط خدمات شهری بهبود یابد تا با حضور گردشگران سرمایه گذاری خوبی جذب شود.

کد خبرنگار: 983125

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا