Warning: mysql_pconnect(): MySQL server has gone away in C:\inetpub\vhosts\nayeghalam.ir\Arshive.nayeghalam.ir\conf\confing.php on line 9
 

اخبار
کد خبر : 15665 ۱۴۰۱/۰۲/۲۳   ۱۱:۱۳:۰۴

سفیر ایتالیا در ایران مطرح کرد؛
تمایل ایتالیا برای گسترش روابط گردشگری با ایران

 

سفیر ایتالیا در جمهوری اسلامی ایران با اشاره به تمایل این کشور برای گسترش روابط گردشگری با کشورمان، گفت: علاقه‌مندیم تا با برخی از استان‌های دارای ویژگی‌های خاص گردشگری از جمله آذربایجان غربی، همکاری فرهنگی و گردشگری مشترک داشته باشیم.

به گزارش نای قلم، جوزپه پرونه شب گذشته در سفر به ارومیه در دیدار با استاندار آذربایجان‌غربی، اظهار کرد: به احیای برجام و آغاز روابط جدید اروپا با ایران امیدوار هستیم.

وی با اشاره به علاقه تجار و فعالان اقتصادی این کشور برای حضور در بازار ایران، افزود: در گذشته ایتالیا شریک نخست جمهوری اسلامی ایران در اتحادیه اروپا بود

سفیر ایتالیا در جمهوری اسلامی ایران اضافه کرد: به دنبال رفع شرایط فعلی و برداشتن تحریم‌ها برای گسترش تجارت با ایران و توسعه سرمایه گذاری هستیم.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: ایتالیا می‌تواند در ایجاد تکنولوژی ماشین آلات کشاورزی، صنعتی و بهره‌وری محصولات تولید شده، تجارب خود را به جمهوری اسلامی ایران و استان آذربایجان غربی منتقل کند.

سفیر ایتالیا در جمهوری اسلامی ایران همچنین آذربایجان‌غربی را دارای پتانسیل‌های ویژه اقتصادی، فرهنگی و گردشگری دانست و یادآور شد: به اهمیت تاریخی و جغرافیایی آذربایجان‌غربی به خوبی واقف هستیم.

پرونه تنوع دینی، قومی و مذهبی آذربایجان‌غربی را نیز یک ظرفیت بی نظیر معرفی کرده و افزود: این استان به عنوان یک الگوی همزیستی مسالمت آمیز، الگویی کم نظیر در سطح جهانی است.

کد خبرنگار: 983126

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا