اخبار
کد خبر : 15663 ۱۴۰۱/۰۲/۲۳   ۱۰:۵۱:۳۴

سرپرست اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان
نصب قیمت بر روی تمام کالاها الزامی است

 

سرپرست اداره کل صنعت، معدن و تجارت آذربایجان غربی گفت: نصب قیمت بر روی تمام کالاها به صورتی که برای مشتریان قابل رویت باشد و همچنین نصب تابلو قیمت در واحدهای ارایه کنندگان خدمات الزامی است.

به گزارش نای قلم، عبدالحمید سرتیپی در گفتگوی اختصاصی اظهار کرد: در صورت امتناع واحدهای صنفی از نصب قیمت بر روی کالاها و واحد خدماتی با واحد خاطی مطابق قانون رفتار می‌شود.

وی تأکید کرد: عدم درج قیمت زمینه را برای تخلفات صنفی دیگر را نیز فراهم می کند و با توجه به تغییراتی که در قانون جرایم تعزیری کشور صورت گرفته است متولیان تعزیراتی می توانند قبل صدور حکم واحد متخلف را پلمب و از ادامه فعالیت واحد جلوگیری کنند.

سرپرست اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان افزود: مشکلی در تأمین کالاهای اساسی در کشور و استان وجود ندارد و کمبودهای موجود در سطح عرضه نتیجه خریدهای بی رویه مردم و احتکار خانگی است که این خریدهای بی رویه مردم بیش حد نیاز خود زمینه سوء استفاده افراد سودجو برای احتکارکالا شده است.

وی افزود: در حال حاضر در سراسر استان نزدیک به 140 گروه بازرسی متشکل از نیروهای اداره کل صمت استان، سازمان تعزیرات حکومتی استان و سازمان جهاد کشاورزی تشکیل شده و جهت نظارت و بازرسی در سطح عرضه و بازار در حوزه تمامی گروه های کالای در سطح بازار حضور دارند.

سرتیپی عنوان کرد: همشهریان در صورت مشاهده هرگونه تخلف صنفی بخصوص امتناع از عرضه کالا، گرانفروشی، عدم درج قیمت، حذف قیمت از روی کالا، احتکار، قاچاق و غیره را از طریق سامانه شبانه روزی 124 و 135 با ما در میان بگذارند تا در اسرع وقت مورد بررسی و رسیدگی قرار گیرد.

کد خبرنگار: 983125

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا