اخبار
کد خبر : 1564 ۱۳۹۴/۱۱/۰۶   

سیامند رحمان الگویی فاخر برای معلولان جهان است

مدیرکل بهزیستی آذربایجان غربی گفت: سیامند رحمان به عنوان قهرمان جهان الگویی فاخر برای معلولان ایران و جهان محسوب می شود.

به گزارش نای قلم، سعید فریور امروز در دیدار با سیامند رحمان قهرمان وزنه برداری پارالمپیک اظهار کرد: وجود شخصیت های فرهیخته ای چون سیامند رحمان که در عرصه های ورزشی و علمی توانمندی های بالایی را از خود به منصه ظهور گذاشته اند الگویی به تمام معنا برای توانمندی معلولان محسوب می شوند.

وی افزود: سیامند رحمان با افتخارآفرینی در میادین جهانی توانسته توانمندی و اعتماد به نفس بالای قشر بزرگ معلولان را به دنیا ثابت کند.

 مدیرکل بهزیستی استان اضافه کرد: ایمان، توانمندی، اراده راسخ و عزم استوار سیامند رحمان به خوبی توانسته ضمن اینکه موجبات حضور سایر معلولان را در عرصه های اجتماعی به همراه داتشه باشد باعث شده تا افراد عادی بیش از پیش به توانایی بالای معلولان پی ببرند.

فریور با بیان اینکه استمرار پیروزی های درخشان سیامند در رقابت های مختلف به ویژه پارالمپیک ریو در برزیل آرزوی ماست، ادامه داد: بهزیستی برای حل مسائل و مشکلات سیامند رحمان از هیچ گونه کمکی دریغ نمی کند چراکه معتقدیم توجه به سیامند رحمان توجه به خودباوری و توانمندی جامعه هدف است.

معاون توانبخشی بهزیستی استان نیز در این دیدار سیامند رحمان را شخصیتی ملی دانست که به خوبی توانسته علاوه بر به اهتزاز درآوردن پرچم پرافتخار ایران اسلامی پرچم توانمندی و خودباوری معلولان را نیز به اهتزاز درآورده است.

محمدیان آذر گفت: الگوهایی چون سیامند رحمان  باید حمایت پر رنگ تری شوند تا جامعه هدف با الگویی گیری از این فرهیختگان حضوری پرشورتر و فعالانه تر در عرصه های اجتماعی داشته باشند.

وی ادامه داد: تکریم جایگاه معلول بسترهای لازم برای نقش آفرینی جامعه معلولان با توجه به توانمندی هایشان در عرصه اجتماع را فراهم می کند و چهره های ملی و بین المللی چون سیامند رحمان با حضورشان در عرصه های مختلف ورزشی و تحصیلی به خوبی توانسته اند نقش آفرین باشند.

معاون توانبخشی بهزیستی استان در ادامه ابراز امیدواری کرد تا سیامند رحمان در مسابقات پارالمپیک ریو در برزیل رکورد جهان را بار دیگر ارتقا دهد.

گفتنی است سیامند رحمان نیز در این دیدار با تبریک انتصاب دکتر فریور به مدیرکلی بهزیستی استان مسائل خود را در میان گذاشت.

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا