اخبار
کد خبر : 15629 ۱۴۰۱/۰۲/۱۸   ۲۱:۳۲:۲۵

استاندار متذکر شد؛
مشکلات بانکی عمده مشکلات واحدهای تولیدی در آذربایجان غربی

 

استاندار آذربایجان غربی مشکلات بانکی، مالیاتی، زیرساختی و تامین منابع مالی را عمده مشکلات واحدهای تولیدی و صنعتی استان عنوان کرد.

به گزارش نای قلم، محمدصادق معتمدیان امروز در بیست و دومین یکشنبه حمایت از تولید استان و در حاشیه بازدید از دو واحد صنعتی شهرک صنعتی فاز 2 ارومیه اظهار کرد: تلاش می شود از اختیارات قانونی ستاد تسهیل رفع موانع تولید برای رفع مشکلات واحدهای تولیدی و صنعتی استان استفاده شود.

وی افزود: از اختیارات قانونی ستاد تسهیل رفع موانع تولید، برای رفع مشکلات واحدهای تولیدی و صنعتی استان استفاده می شود.

استاندار آذربایجان غربی اضافه کرد: با برگزاری جلسات ستاد تسهیل رفع موانع تولید، کارشناسی های اقتصادی انجام شده و احصاء مشکلات از واحدهای تولیدی و صنعتی استان، بازدیدهای میدانی در قالب "یکشنبه های حمایت از تولید و تحقق شعار سال" جهت بررسی راهکارهای لازم برای رفع مشکلات این واحدها انجام می شود.

وی در ادامه با اشاره به تصویب 114 مصوبه در طول 22 هفته اخیر یکشنبه های حمایت از تولید استان، افزود: 46 درصد مصوبات تاکنون اجرایی شده و به صورت جدی پیگیر اجرای بقیه مصوبات بوده و دستگاه‌های متولی ملزم به اجرای این مصوبات هستند.

معتمدیان با تاکید بر ضرورت رونق تولید و اشتغال زایی در آذربایجان غربی، افزود: از تمام ظرفیت های استان برای تحقق تولید دانش بنیان و اشتغال آفرین در آذربایجان غربی استفاده خواهد شد.

وی در پایان، فعال سازی واحدهای راکد و نیمه راکد استان را ضروری دانست و خاطرنشان کرد: با رونق و فعالیت واحدهای صنعتی و تولیدی استان، شاهد اشتغال زایی و تولید درآمد برای آذربایجان غربی خواهیم بود.

کد خبرنگار: 983125

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا