اخبار
کد خبر : 15614 ۱۴۰۱/۰۲/۱۷   ۱۵:۰۱:۳۰

با همکاری نیروهای اطلاعاتی؛
انبار احتکار کالا در ارومیه کشف شد

 

معاون نظارت، بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کنندگان اداره کل صنعت، معدن و تجارت آذربایجان غربی گفت: در بازرسی های انجام شده با همکاری نیروهای اطلاعاتی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی یک انبار احتکار مواد اولیه صنایع غذایی صنف و صنعت در ارومیه کشف و ضبط شد.

به گزارش نای قلم، ایرج مرندی در گفتگوی اختصاصی اظهار کرد: در این بازرسی‌ها که با حضور نیروهای اطلاعاتی سپاه پاسداران استان انجام شد 275 هزار و 100 کیلوگرم شکر، 350 هزار کیلوگرم روغن نباتی و 300 هزار کیلوگرم آرد صنف و صنعت کشف و ضبط شد.

وی تصریح کرد: پرونده تخلفات صنفی با عناوین احتکار و توزیع خارج از شبکه برای این واحد صنعتی به ارزش بیش از 230 میلیارد و 269 میلیون ریال تشکیل و جهت رسیدگی بیشتر و صدور حکم نهایی به نهادهای ذیربط ارجاع شد.

معاون نظارت، بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کنندگان اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان اضافه کرد: از ابتدای سال جاری تا 10 اردیبهشت در راستای نظارت بر عملکرد واحدهای صنفی و غیرصنفی استان بیش از پنج هزار و 280 مورد بازرسی در سطح استان انجام شده است.

مرندی خاطرنشان کرد: در بازرسی های انجام شده در سطح استان 982 فقره پرونده تخلفات صنفی به ارزش بیش از 120 میلیارد و 688 میلیون ریال تشکیل و جهت رسیدگی بیشتر به سازمان تعزیرات حکومتی استان ارجاع شده است.

وی عنوان کرد: هموطنان در صورت مشاهده هرگونه تخلفات صنفی از سوی واحدهای صنفی، تولیدی، صنعتی، خدماتی و غیره اعم از احتکار، قاچاق، کم فروشی، گرانفرروشی،... را از طریق سامانه شبانه روزی 124 با ما در میان بگذارند تا در اولین فرصت مورد بررسی و رسیدگی قرار گیرد.

کد خبرنگار: 983125

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا