Warning: mysql_pconnect(): MySQL server has gone away in C:\inetpub\vhosts\nayeghalam.ir\Arshive.nayeghalam.ir\conf\confing.php on line 9
 

اخبار
کد خبر : 1561 ۱۳۹۴/۱۱/۰۶   

اخبار ورزشی آذربایجان غربی

تلاش شهرداری ارومیه برای جبران باخت هفته گذشته، کار ما را سخت می کند

سرمربی تیم والیبال کاله مازندران گفت: تیم شهرداری ارومیه به علت باخت هفته گذشته خود مقابل تیم آرمان ورزشی اردکان در صدد جبران آن خواهد بود و این امر کار را برای ما سخت تر می کند.

بهروز عطایی در مصاحبه با ایرنا افزود: روز چهارشنبه این هفته بازی سختی مقابل شهرداری ارومیه پیش رو داریم و کادر فنی تیم کاله بر این امر واقف است.

وی اظهار کرد: تیم شهرداری ارومیه در خصوص سرمایه گذاری، بازیکن پر ستاره و هوادار متعصب و والیبال بلد بسیار غنی است و در دیدارهای خانگی خود هر تیمی را با مشکل مواجه کرده است.

عطایی گفت: با توجه به شناخت خوبی که از تیم شهرداری ارومیه داریم برای بازی فردا برنامه ریزی دقیقی برای مقابله با شهرداری ارومیه انجام داده ایم.

وی ادامه داد: در طول سالهای گذشته همواره برگزاری مسابقه در ارومیه به علت حضور پرشور تماشاگران والیبال بلد و با فرهنگ این شهر در سالن مسابقات برای من لذت بخش و جذاب بوده است.

عطایی گفت: تیم کاله مازندارن در دو هفته گذشته دو پیروزی ارزشمند مقابل تیم های شهرداری تبریز و جواهری گنبد داشته است و روحیه خوبی برای مقابله با تیم شهرداری ارومیه دارد.

وی اضافه کرد: تمام هدف بازیکنان و کادر فنی تیم کاله مازندران استفاده از فرصت های به دست آمده در جریان بازی و ارائه بازی تماشاگران است.

 بر اساس اعلام سازمان لیگ فدراسیون والیبال، زمان برگزاری دیدار دو تیم شهرداری ارومیه و کاله مازندران از هفته نوزدهم رقابتهای لیگ برتر والیبال باشگاه های کشور به علت پخش زنده تلویزیونی از شبکه سوم سیما تغییر یافته است.

دیدار دو تیم شهرداری ارومیه و کاله آمل که پیشتر زمان برگزاری این دیدار ساعت 17 روز چهارشنبه اعلام شده بود، از ساعت 15:30 در سالن شش هزار نفری غدیر ارومیه آغاز می شود.

تیم والیبال شهرداری ارومیه که به همراه تیم های بانک سرمایه و پیکان تهران صعود خود به مرحله پلی آف را قطعی کرده، هم اکنون با 43 امتیاز و 14 پیروزی در رتبه سوم قرار دارد و تیم کاله آمل نیز با 28 امتیاز و 9 پیروزی در رده هفتم جای گرفته است.

تیم والیبال نوجوانان شهرداری ارومیه در لیگ برتر کشور پنجم شد

تیم والیبال نوجوانان شهرداری ارومیه به مقام پنجمی رقابت های لیگ برتر باشگاه های کشور بسنده کرد.

به گزارش سایت رسمی باشگاه فرهنگی ورزشی شهرداری ارومیه رقابت های لیگ برتر والیبال نوجوانان باشگاه های کشور از روز پنجشنبه اول بهمن ماه در سالن توکلی شهر محمود آباد آغاز شد و پس از پنج روز، عصر روز دوشنبه با قهرمانی تیم پیکان تهران به پایان رسید.

تیم پیکان که یک روز قبل از پایان رقابت ها با پیروزی مقابل تیم ثامن الحجج خراسان قهرمانی خود را با چهار برد متوالی مسجل کرده بود در آخرین بازی به مصاف شهرداری ارومیه رفت که در پایان توانست با نتیجه 3 بر یک پیروز میدان شود.

تیم شهرداری ارومیه با کسب یک پیروزی و چهار شکست و کسب پنج امتیاز در رده پنجم این مسابقات قرار گرفت.

تیم والیبال نوجوانان شهرداری ارومیه در نخستین روزهای این مسابقات میلاد مجلس آرای و مهدی علیزاده دو بازیکن اصلی و کلیدی خود را به علت مصدومیت تا پایان رقابت ها از دست داد و سرمربی این تیم نتوانست از حضور این بازیکنان در جریان بازی ها استفاده کند.

در پایان این رقابتها پیکان تهران به مقام قهرمانی رسید، متین صالحین ورامین و بازرگانی جواهری گنبد به ترتیب در جایگاه دوم و سوم ایستادند و تیم های ثامن الحجج خراسان، شهرداری ارومیه و کاله مازنداران حائز رتبه های چهارم تا ششم شدند.

تعویق یکروزه دیدار تیم فوتبال شهرداری ارومیه و رهپویان رضوانشهر

دیدار معوقه دو تیم شهرداری ارومیه و رهپویان رضوانشهر از هفته نخست رقابت های لیگ دسته 2 فوتبال باشگاه های کشور در گروه چهار به علت بارش برف و شرایط نامناسب زمین چمن تختی ارومیه لغو و به فردا موکول شد.

به گزارش سایت رسمی باشگاه فرهنگی ورزشی شهرداری ارومیه در حالی که قرار بود دیدار دو تیم شهرداری ارومیه و رهپویان رضوانشهر ساعت 14 امروز دوشنبه پنجم بهمن ماه در ورزشگاه تختی ارومیه برگزار شود به دلیل بارش برف و شرایط نامناسب زمین چمن این ورزشگاه لغو شد.

بر اساس اعلام مسئولان باشگاه و ناظر فدراسیون در صورتی که شرایط چمن ورزشگاه تختی تا فردا سه شنبه آماده برگزاری مسابقه شود، این دیدارساعت 14 فردا برگزار می شود.

لغو اجباری این دیدار در حالی اتفاق افتاد که پیشتر نیز قرار بود این دیدار از ساعت 14:15 روز یکشنبه 15 آذرماه در استادیوم تختی ارومیه برگزار شود ولی به علت بارش شدید برف در شهر ارومیه لغو شد.

تیم شهرداری ارومیه هم اکنون با 16 امتیاز و یک بازی کمتر نسبت به حریفان در رده هشتم جدول قرار دارد و در گروه چهارم این رقابت ها با فولاد ب اهواز، سپیدرود رشت، خلخال دشت، صنعت ساری، الوند همدان، پیام وحدت کاشمر، رهپویان رضوانشهر، شاهین بوشهر و توسعه کیش هم گروه است.

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا