Warning: mysql_pconnect(): MySQL server has gone away in C:\inetpub\vhosts\nayeghalam.ir\Arshive.nayeghalam.ir\conf\confing.php on line 9
 

اخبار
کد خبر : 15604 ۱۴۰۱/۰۲/۱۵   ۲۰:۲۹:۵۷

از ابتدای اردیبهشت انجام گرفت؛
تزریق هزار دز واکسن کرونا روزانه در آذربایجان‌غربی

 

رییس کارگروه اطلاع رسانی ستاد دانشگاهی مقابله با کرونا در آذربایجان غربی: ۱۶ هزار دُز واکسن از ابتدای اردیبهشت تا روز گذشته در استان تزریق شده که نشان دهنده تزریق کمی بیشتر از یک‌هزار دُز در روز است.

به گزارش نای قلم، علی افشانی در گفتگوی اختصاصی اظهار کر: در این مدت، شش هزار و ۵۵۱ دُز از واکسیناسیون نوبت سوم، شش هزار و ۴۲۳ دُز از نوبت دوم و فقط سه هزار و ۱۱۹ دُز از نوبت اول در استان تزریق شده است.

وی اضافه کرد: تاکنون، بیش از شش میلیون و ۶۸ هزار دز واکسن در آذربایجان غربی تزریق و البته میزان تزریق از ابتدای سال جاری تاکنون به شدت کمتر شده است.

رییس کارگروه اطلاع رسانی ستاد دانشگاهی مقابله با کرونا در آذربایجان غربی گفت: امیدواریم استقبال از واکسیناسیون به روزهای زمستان و پاییز سال گذشته بازگردد و شهروندان، با استقبال بیشتری در مراکز واکسیناسیون علیه کرونا حاضر شوند.

افشانی گفت: البته در اردیبهشت ماه امسال، روند بیماری کرونا هم کاهشی بوده به طوری که در این ماه، حدود ۳۰۰ نفر در آذربایجان غربی به کرونا مبتلا شده و ۱۱ نفر هم متاسفانه جان خود را از دست داده اند.

کد خبرنگار: 983127

انتهای پیام/

 


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا