Warning: mysql_pconnect(): MySQL server has gone away in C:\inetpub\vhosts\nayeghalam.ir\Arshive.nayeghalam.ir\conf\confing.php on line 9
 

اخبار
کد خبر : 15595 ۱۴۰۱/۰۲/۱۲   ۲۲:۲۱:۲۴

اخبار انتظامی آذربایجان غربی؛
کشف مرغ منجمد قاچاق در ماکو

 

فرمانده انتظامی آذربایجان غربی از کشف 752 تن مرغ منجمد قاچاق، به ارزش بیش از 19 میلیارد ریال در شهرستان ماکو، خبر داد.

به گزارش نای قلم، سردار رحیم جهانبخش در گفتگوی اختصاصی در تشریح جزئیات این خبر گفت: ماموران پلیس امنیت اقتصادی حین کنترل خودروهای عبوری در محور ماکو_بازرگان به یک دستگاه تریلی به ظن حمل کالای قاچاق مشكوك و آن را متوقف کردند.

وي با اشاره به اینکه در بازرسي از خودروی مذکور 752 تن مرغ منجمد قاچاق کشف شد، افزود: برابر اعلام کارشناسان ارزش محموله کشف شده 19 میلیارد و 247 میلیون و 768 هزار ریال برآورد شده است.

فرمانده انتظامي استان تصریح کرد: در این راستا تریلی توقیف و یک نفر دستگیر که پس از تشکیل پرونده مقدماتی، تحویل مراجع قضائی شد.

جهانبخش با بیان این که پلیس با تمام توان با قاچاق کالا مبارزه خواهد کرد از شهروندان خواست با گزارش این قبیل موارد به مرکز فوریت های پلیسی 110، ما را در انجام هر چه بهتر ماموریت ها یاری کنند.

*کشف کالای قاچاق در بوکان

فرمانده انتظامي استان همچنین از کشف کالاهای قاچاق به ارزش پنج میلیارد و 500 میلیون ریال در بوکان، خبر داد.

جهانبخش در تشریح جزئیات این خبر، گفت: ماموران انتظامی، حین كنترل خودروهاي عبوري در محور "بوکان-سقز" به یک دستگاه کامیون مشكوك و آن را متوقف كردند.

وي با اشاره به اینکه در بازرسي از کامیون توقیف شده، هفت هزار و 731 متر پارچه، 19 قطعه لوازم خودروی سنگین و 199 عدد لوازم کامپیوتر قاچاق كشف شد، افزود: برابر اعلام کارشناسان مربوطه ارزش تقریبی کالای مکشوفه پنج میلیارد و 500 میلیون ريال برآورد شده است.

فرمانده انتظامي استان با اشاره به اینکه در این راستا یک دستگاه کامیون توقیف و یک نفر دستگیر و برای سیر مراحل قانونی تحویل مقامات قضائی شد، تصریح كرد: تشديد مبارزه با قاچاق کالا محوري ترين برنامه فرماندهی انتظامي به شمار مي آيد.

*احشام قاچاق به مقصد نرسید

جانشین فرمانده انتظامي آذربایجان غربی از کشف 382 راس گوسفند قاچاق به ارزش شش ميليارد و 500 میلیون ريال در شهرستان سلماس، خبر داد.

به گزارش نای قلم، سرهنگ ایرج حسن خانی در گفتگویی اظهار کرد: ماموران انتظامی مستقر در ایستگاه بازرسي "رختار" شهرستان سلماس حين کنترل خودروهاي عبوري به 2 دستگاه کامیون باری مشکوک و آنها را برای بررسی بیشتر توقیف کردند.

وی افزود: ماموران پس از بازرسی کامیون های توقیفی 382 راس گوسفند قاچاق را کشف کردند.

جانشین فرمانده انتظامی استان با بیان اینکه برابر ارزیابی کارشناسان مربوطه ارزش این محموله 6 میلیارد و 500 میلیون ریال برآورد شده است، اضافه کرد: در این خصوص 2 دستگاه کامیون توقیف و سه متهم دستگير و به همراه پرونده برای انجام اقدامات قانونی تحویل مرجع قضائی شد.

حسن خانی در پایان خاطرنشان کرد: هموطنان در صورت مشاهده هرگونه قاچاق کالا و ارز، موضوع را از طريق فوريت هاي پليسي 110 اطلاع دهند.

کد خبرنگار: 983126

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا