اخبار
کد خبر : 15592 ۱۴۰۱/۰۲/۱۲   ۲۱:۱۵:۱۸

از ابتدای امسال؛
۳۰۰ ساخت‌وساز غیرمجاز در اراضی کشاورزی ارومیه شناسایی شد

 

سرپرست مدیریت جهاد کشاورزی ارومیه از شناسایی ۳۰۰ فقره بنا و مستحدثات غیرمجاز تغییر کاربری اراضی کشاورزی از ابتدای سال جاری تا کنون در این شهرستان خبر داد.

به گزارش نای قلم، پرویز امجدی در گفتگوی اختصاصی اظهار کرد: از ابتدای سال جاری تا امروز ۳۰۰ فقره بنا و مستحدثات غیر مجاز در اراضی کشاورزی این شهرستان شناسایی شده که ۵۱ فقره از طریق گزارشات سامانه مردمی CMS و ۲۴۵ فقره توسط گشت های یگان حفاظت از اراضی کشاورزی بوده است.

وی افزود: از این تعداد برای ۳۰۰ فقره اخطاریه صادر و ۱۶۳ مورد تبصره ۲ ماده ۱۰ و ۱۱ فقره حکم قلع و قمع بنا و مستحدثات غیرمجاز در اراضی کشاورزی اجرا و اراضی زراعی و باغی به چرخه تولید بازگشته است.

همچنین امجدی اذعان کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون ۱۵۰ مورد خبر از سامانه مردمی CMS  گزارش شده که ۸۶ مورد آن توسط یگان گشت حفاظت از اراضی شهرستان بررسی و ما بقی در حال بررسی و بروزرسانی است.

سرپرست مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان ارومیه تاکید کرد: به طور متوسط روزانه ۱۵ مورد گزارش مردمی از این سامانه دریافت می شود که در کنار شناسایی تغییر کاربری های غیرمجاز اراضی کشاورزی ضروری است اخبار ارسالی از سامانه رصد و به روز رسانی شود.

برخورد با ساخت‌وسازهای غیرمجاز در اراضی کشاورزی شهرستان در سال جاری تشدید شده و گشت‌های حفاظت از کاربری اراضی کشاورزی به طور مستمر در حال رصد هرگونه فعالیت غیرمجاز در اراضی کشاورزی هستند.

کد خبرنگار: 983125

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا