اخبار
کد خبر : 15576 ۱۴۰۱/۰۲/۱۰   ۲۰:۴۷:۲۵

مدیرکل ارتباطات آذربایجان غربی تاکید کرد؛
ضرورت توجه به وضعیت سهم اقتصاد دیجیتال در رشد اقتصاد

 

مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات آذربایجان غربی گفت: توجه به وضعیت سهم اقتصاد دیجیتال در رشد اقتصاد کشور ضروری است و برخلاف ابعاد دیگر اقتصاد کشور در حوزه اقتصاد دیجیتال رشد کرده ایم و در تمام دنیا یک چهارم سهم اقتصاد به این بخش اختصاص دارد.

به گزارش نای قلم، قاسم جلیلی‌نژاد امروز در نشست با سرپرست مدیریت شعب پست بانک آذربایجان غربی از رفع موانع اعطای تسهیلات بند الف تبصره 18 در پست بانک استان خبر داد و اظهار کرد: حمایت ما از کسب و کارهای نو پاو غیرنوپا، ارتقاء و توسعه کاربرد و افزایش توانمندی بخش ارتباطات و فناوری اطلاعات استان در راستای تحقق شعار سال است.

وی به نحوه حمایت مادی و معنوی اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات آذربایجان غربی از شرکت های نوپا و دانش بنیان در راستای سیاست های وزارت ارتباطات اشاره کرد و افزود: پست بانک به عنوان عامل بانکی حوزه ICT کشور باید در این بحث پیش قدم باشد و انتظار ما از پست بانک به عنوان عمال بانکی و مالی حوزه ICT کشور حمایت حداکثری از شرکت های دانش بنیان برای ایجاد و توسعه اشتغال در حوزه فناوری اطلاعات استان است.

مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات آذربایجان غربی اضافه کرد: وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و به تبع آن اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات آذربایجان غربی در راستای تحقق شعار سال از توسعه شرکت های دانش بنیان و فناور با ارائه تسهیلات مادی و معنوی حمایت می کند.

جلیلی نژاد ادامه داد: مهمترین بستر تحقق اهداف دولت مردمی در مورد تسهیل در ارائه خدمات دستگاه ها به مردم حرکت به سمت الکترونیکی شدن خدمات و هوشمندسازی آن است و اعطای تسهیلات به شرکت ها و استارتاپ های  حوزه فناوری دراین راستا است.

بر اساس این گزارش در ادامه این نشست هماهنگی های لازم برای تسهیل در ارائه تسهیلات بند الف تبصره 18 برای شرکت های دانش بنیان و استارت آپ های بومی و فعالین حوزه فناوری اطلاعات استان بررسی شد.

کد خبرنگار: 983125

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا