اخبار
کد خبر : 15574 ۱۴۰۱/۰۲/۱۰   ۲۰:۴۰:۴۶

استاندار آذربایجان‌غربی:
افراد متخصص به شورای فرهنگی عمومی استان دعوت شوند

 

استاندار آذربایجان غربی گفت: افراد متخصص و علاقمند به مسائل فرهنگی، به شورای فرهنگی عمومی استان دعوت شوند تا در کنار ریل گذاری و تدوین برنامه های کارشناسی شده، دستگاه‌های متولی نیز با هم افزایی و یک روحیه جهادی در مسیر رفع مشکلات فرهنگی استان گام بردارند.

به گزارش نای قلم، محمدصادق معتمدیان امروز در جلسه شورای فرهنگ عمومی استان با تاکید بر ضرورت آسیب شناسی ضعف های این شورا، اظهار کرد: شورای فرهنگ عمومی یک دستگاه اجرایی نبوده بلکه یک نهاد تصمیم گیری و سیاست گذاری است.

وی تمرکز بر اولویت های فرهنگی استان را ضروری دانست و تصریح کرد: مباحث فرهنگی زمان بر بوده و با یک برنامه ریزی بلندمدت، باید در راستای اقناع سازی جامعه در حوزه های فرهنگی تلاش شود.

 معتمدیان در ادامه شورای فرهنگ عمومی را یک قرارگاه فرهنگی با دستورالعمل مشخص معرفی کرده و یادآور شد: برنامه های فرهنگی با اولویت بندی و یک سیاست گذاری صحیح، می تواند خروجی مثبت و مشخصی داشته و تاثیر آن در جامعه مشهود باشد.

استاندار آذربایجان غربی هم افزایی و تعامل دستگاه‌های متولی حوزه فرهنگی استان را نیز ضروری دانست و افزود: وظایف و تکالیف دستگاه‌های عضو شورای فرهنگ عمومی استان تعیین شده و نباید در عملکرد دستگاه‌های متولی تداخل ایجاد شود.

معتمدیان همچنین با تاکید بر اینکه شورای فرهنگی عمومی وظیفه راهبری فرهنگی دارد، خاطرنشان کرد: مباحث فرهنگی زمان بر بوده و با یک برنامه ریزی بلندمدت، باید در راستای اقناع سازی جامعه در حوزه های فرهنگی تلاش شود.

کد خبرنگار: 983126

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا