اخبار
کد خبر : 15567 ۱۴۰۱/۰۲/۰۹   ۱۹:۰۲:۱۳

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی:
کارگران باید اطمینان شغلی داشته باشند

 

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه گفت: کارگران باید اطمینان شغلی داشته باشند لذا باید تلاش شود امنیت شغلی برای کارگران ایجاد شده و حقوق‌های آنها بدون تاخیر و به موقع پرداخت شود.

به گزارش نای قلم، حجت الاسلام سیدمهدی قریشی در خطبه‌های نماز جمعه ارومیه اظهار کرد: عرصه تولید با دست کارگران کوشا و زحمتکش در حرکت است لذا کار فرمایان و دولت باید حقوق این قشر رسیدگی کنند تا حقوقشان ضایع نشود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود ادامه داد: حمایت از مردم فلسطین وظیفه شرعی و دینی همه مسلمانان است.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی اضافه کرد: امام راحل با این نامگذاری خواست تا مسئله فلسطین هرگز فراموش نشود و همه مسلمانان به فکر آزادی مردم مظلوم فلسطین باشد.

وی تصریح کرد: حمایت از مظلوم در دین اسلام تاکید شده و حمایت و دفاع از مردم مظلوم وظیفه دینی و شرعی ماست.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی با اشاره به فرمایشات رهبری در بین دانشگاهیان گفت: هویت زدایی و آرمان زدایی نقشه دشمن است تا ایدئولوژی غرب و هویت غربی را در بین دانشگاهیان جایگزین ایدئولوژی اسلامی و انقلابی کنند.

وی افزود: هدف دشمن از بین بردن آرمان‌های انقلاب اسلامی است لذا مسوولان دانشگاهی باید با برنامه ریزی دانشگاه را به سمتی سوق دهند تا خواسته دشمن برای از بین هویت اسلامی محقق نشود. نباید اجازه داد دانشجویانی بدون آرمان و ایدئولوژی از دانشگاه فارغ التحصیل شوند.

قریشی با اشاره به زکات فطره بر ضرورت پرداخت این زکات تاکید کرد: امسال میزان زکات فطره برای هر فرد ۴۰ هزار تومان مشخص شده است که بهترین و مطمئن ترین محل برای پرداخت این زکات صندوقهای کمیته امداد امام خمینی است.

وی دنیا را بهترین فرصت برای جمع آوری توشه آخرت دانست و بیان کرد: انسان اگر نسبت به عبادت در دنیا، استفاده از فرصتهایی همچون رمضان و شبهای قدر غفلت و اهمال کند در آخرت حسرت این فرصت را خواهد خورد.

نماینده ولی فقیه در استان با بیان اینکه انسان نباید در غفلت زندگی کند، ادامه داد: خداوند انسان را عبث و بیهوده نیافریده است و به حال خود رها نکرده بلکه کوچکترین عمل انسان حساب و کتاب می شود.

کد خبرنگار: 983127

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا