Warning: mysql_pconnect(): MySQL server has gone away in C:\inetpub\vhosts\nayeghalam.ir\Arshive.nayeghalam.ir\conf\confing.php on line 9
 

اخبار
کد خبر : 15560 ۱۴۰۱/۰۲/۰۸   ۰۹:۴۱:۲۷

در آذربایجان غربی؛
قیمت گندم و نان برای مصرف‌کننده هیچ تغییری نکرده است

 

سرپرست مدیریت شرکت غله و خدمات بازرگانی آذربایجان غربی گفت: در حال حاضر قیمت گندم و نان برای مصرف‌کننده هیچ تغییری پیدا نکرده است و در صورت افزایش قیمت به واحدهای نانوایی اطلاع‌رسانی می‌شود.

 به گزارش نای قلم، امید زینالی امروز در جلسه قرارگاه تامین امنیت غذایی استان که با محوریت بررسی مشکلات حوزه آرد و نان که با حضور سایر اعضای قرارگاه در سالن جلسات ساختمان شماره یک جهاد کشاورزی استان برگزار شد، اظهار کرد: همزمان با ایام ماه مبارک رمضان مصرف نان لواش در بین شهروندان کاهش یافته و مصرف نان روغنی و سنگک افزایش یافته است که بعد از ماه رمضان این روند به حالت اولیه بازخواهد گشت.

وی بر لزوم تدوین نقشه راه جامع در حوزه آرد و نان استان تاکید و اضافه کرد: عمده دلیل تخلفات مربوط به واحدهای نانوایی مربوط به واحدهای اجاره ای که بدون  داشتن پروانه فعالیت مشغول به کار هستند که نیاز است این وضعیت ساماندهی شود.

نایب رئیس قرارگاه تامین امنیت غذایی استان نیز در این جلسه از تشکیل ۲ هزار و ۱۰۲ مورد پرونده تخلف برای واحدهای صنفی نانوایی به ارزش۱۶ میلیارد و ۹۱۷ میلیون ریال در سطح استان از زمان تشکیل قرارگاه امنیت غذایی تاکنون خبر داد .

محمدعلی رحیمی افزود: در حوزه آرد و نان به تعداد ۱۶ هزار و ۱۷۲ مورد بازرسی و نظارت از واحدهای نانوایی صورت گرفته است که بیشترین آمار بازرسی ها مربوط به شهرستان های میاندوآب، ارومیه، سلماس و خوی است.

کد خبرنگار: 983125

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا