اخبار
کد خبر : 15553 ۱۴۰۱/۰۲/۰۷   ۱۰:۲۲:۴۸

رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی خبر داد؛
رفع مشکل یک واحد راکد تولیدی پس از 12 سال

 

در جلسه کمیته حمایت قضایی از سرمایه گذاری آذربایجان غربی و با رفع مشکلات مالی یک واحد تولیدی در ارومیه، ظرفیت اشتغال برای 200 نفر از نو مهیا شد.

به گزارش نای قلم، رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی گفت: امروز کشور رفع مشکل واحدهای راکد با هدف ایجاد اشتغال نیاز اساسی به حرکت چرخ های واحد‌های تولیدی و اشتغال آفرینی دارد و این در فرمان مقام معظم رهبری (مدظله) در پیام نوروزی معظم له به خوبی روشن است.

ناصر عتباتی اظهار کرد: امروز تعطیلی واحدهای تولیدی به بهانه‌های مختلف به نفع هیچ کس نیست و همه مجموعه ها باید با یک همت جدی کمک کنند تا از تعطیلی واحد‌های تولیدی و در نتیجه بیکاری کارگران جلوگیری شود چرا که بیکاری یک کارگر، مشکلات معیشتی برای خانواده او به دنبال دارد و این مشکل معیشتی تاثیر منفی بسیاری در جامعه برجا می گذارد.

وی در ادامه بر رفع جدی و جهادی مشکل مجموعه اروم دشت تاکید کرد و گفت: این مجموعه که در زمینه تولید آب میوه و کنسانتره و تولید رب گوجه فرنگی فعالیت می کرده است، 12 سال است که راکد مانده در حالی که می تواند برای ۲۰۰ نفر فرصت شغلی ایجاد کند.

مجیدی دادستان مرکز استان نیز در این جلسه به اهمیت حمایت از تولید و سرمایه گذاران و کارآفرینان پرداخت و ابراز امیدواری کرد، با رفع مشکلات این واحد تولیدی گام بلندی در زمینه اشتغال آفرینی در استان برداشته شود.

در ادامه جلسه هر یک از اعضاء حاضر به بیان نکته نظرات و دیدگاه‌های و راهکارهای برون رفت این واحد تولیدی از تعطیلی که اکنون در تملک بانک است پرداختند و در پایان مصوب شد با جذب سرمایه گذار متعهد به راه اندازی، نسبت به انتقال این واحد تولیدی با نظارت دستگاه قضایی، اداره اطلاعات و بانک عامل و با ترک تشریفات با لحاظ حقوق معوقه و به روز کارگران و پرونده‌های موجود اقدام شود.

کد خبرنگار: 983127

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا