اخبار
کد خبر : 15544 ۱۴۰۱/۰۲/۰۶   ۱۵:۰۳:۵۴

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه ارومیه:
گازوئیل نرخ هر لیتری ۳۰۰ تومان‌ عرضه می‌شود

 

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه ارومیه گفت: ارائه سوخت (گازوئیل) بر اساس پیمایش و با نرخ هر لیتری ۳۰۰ تومان‌ عرضه می‌شود.

به گزارش نای قلم، احمد مجرد در گفتگوی اختصاصی اظهار کرد: در پی خدمات‌رسانی مطلوب به رانندگان ناوگان دیزلی، نظارت بر نحوه تامین و توزیع نفت‌گاز بخش حمل و نقل در منطقه ارومیه تشدید می‌شود.

وی افزود: با تشدید نظارت بر نحوه تامین و توزیع نفت‌گاز بخش حمل و نقل و بازرسی صحت کارکرد نازل‌های جایگاه‌های عرضه سوخت مایع ناوگان حمل و نقل دیزلی (باری و مسافری) در سطح مسیرهای مواصلاتی استان سهمیه نفت‌گاز تخصیصی خود را با کارت هوشمند سوخت دریافت می‌کنند.

مجرد اضافه کرد: طبق مصوبه اعلامی از سوی هیات وزیران، سهمیه سوخت (نفت‌گاز) دارندگان واسئط باری و مسافری بر اساس پیمایش انجام شده که میزان سهمیه تخصیصی توسط سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای به شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ارسال و در کارتهای هوشمند سوخت شارژ می‌شود.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه ارومیه ادامه داد: تامین سوخت با کیفیت و توزیع به موقع آن از رسالت‌های مهم شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی به حساب می آید.

 وی خاطرنشان کرد: تمام مالکان کامیون‌ و اتوبوس‌ها بر اساس پیمایش سهمیه گازوئیل ۳۰۰ تومانی خود را دریافت می‌کنند لذا در صورت مفقودی کارت و گواهی دفاتر پلیس + 10 و شرایط خاص، رانندگان ناوگان دیزلی می‌توانند در تعدادی از جایگاه های منتخب منطقه نسبت به دریافت نفت‌گاز آزاد با نرخ ۶۰۰ تومان از طریق کارت سوخت جایگاه‌دار سوخت مورد نیاز خود را تامین کنند.

کد خبرنگار: 983126

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا