Warning: mysql_pconnect(): MySQL server has gone away in C:\inetpub\vhosts\nayeghalam.ir\Arshive.nayeghalam.ir\conf\confing.php on line 9
 

اخبار
کد خبر : 15522 ۱۴۰۱/۰۲/۰۴   ۲۰:۳۵:۲۹

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان خبر داد؛
جریمه بیش از سه میلیارد ریالی قاچاقچیان در آذربایجان‌غربی

 

مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان‌غربی گفت: افرادی که در ارومیه و خوی که اقدام به حمل کالای قاچاق می کردند به پرداخت سه میلیارد و ۲۳۷ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شدند.

به گزارش نای قلم، حسین نجف‌زاده در گفتگویی اظهار کرد: در مرحله نخست مأموران مستقر در ایستگاه بازرسی شهید کلانتری ارومیه در حین کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه کامیون مشکوک و در بازرسی از آن مقدار چهار هزار و ۴۹۰ کیلوگرم برنج خارجی قاچاق را کشف و ضبط کردند.

وی ادامه داد: متهم توسط شعبه ششم ویژه رسیدگی به جرایم قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی شهرستان ارومیه احضار و در اظهارات خود اعلام داشته برنج‌ها را متعلق به شخصی معلوم در تهران است که فرد مذکور با حضور در شعبه ضمن قبول مالکیت برنج‌های مکشوفه قادر نشد اسناد و مدارک گمرکی لازم را ارایه کند.

مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان‌غربی اظهار کرد: در این راستا علاوه بر ضبط کالاهای کشف شده، فرد متخلف به پرداخت یک میلیارد و ۳۳۷ میلیون ریال جزای نقدی محکوم شد.

نجف زاده ادامه داد: همچنین قاچاقچیان ۱۲۳ بسته لوازم آرایشی و ۶۰ ثوب کاپشن زنانه در شهرستان خوی، به پرداخت بیش از یک میلیارد و ۹۰۰ میلیون ریال جزای نقدی محکوم شدند.

وی افزود: شهروندان درصورت مشاهده هرگونه تخلف مربوط به قاچاق کالا و ارز موضوع را ازطریق سامانه اینترنتی  www.tazirat۱۳۵.ir یا تلفن ۱۳۵ سازمان تعزیرات حکومتی یا از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان گزارش کنند.

کد خبرنگار: 983127

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا