Warning: mysql_pconnect(): MySQL server has gone away in C:\inetpub\vhosts\nayeghalam.ir\Arshive.nayeghalam.ir\conf\confing.php on line 9
 

اخبار
کد خبر : 15521 ۱۴۰۱/۰۲/۰۳   ۱۹:۰۲:۲۸

شهردار ارومیه:
سرگردانی در بحث تراکم و ارتفاع ساختمان وجود دارد

 

شهردار ارومیه گفت: در حال حاضر در ساخت و سازهای شهری همخوانی وجود ندارد و یک آشفتگی بصری و سرگردانی در بحث تراکم و ارتفاع ساختمان وجود دارد.

به گزارش نای قلم، حسین مهدی‌زاده در گفتگویی اظهار کرد: ریشه‌ی شفتگی شاید در تفکرات مدیریتی یا عدم وجود چنین طرح‌هایی بوده است.

وی به ضوابط طرح تفصیلی موجود اشاره کرد و افزود: یکی از مطالبات اصلی مردم در حال حاضر ضوابط اجرایی طرح تفصیلی بوده چرا که این ضوابط در برخی معابر به ویژه معابر ۲۰ متری از منظر فنی و اقتصادی از توجیه لازم برخوردار نیست .

شهردار ارومیه اضافه کرد: حرکت به سمت ایجاد خط آسمان و ایجاد یک سری جداره‌ها به صورت محله‌محور، منجر به رسیدن به یک همخوانی در ساخت و سازهای شهری می شود.

به گفته مهدی‌زاده با یک جراحی و بازنگری می‌توان وضع موجود در ساخت و سازهای شهری را ساختارمند کرد.

شهردار ارومیه ادامه داد: باید دنبال آن هدفی باشیم که نقاط ضعف موجود را رفع کند و ضمن آن که نمی‌خواهیم یک وزن و تراکم مضاعف به شهر تحمیل شود.

وی خاطرنشان کرد: با استفاده از ظرفیت های موجود در این گونه مطالعات و تسریع در انجام آن می‌توان آن ضعف‌های قابل تصور در ضوابط طرح تفصیلی را رفع کرد تا هم در بحث تولید مسکن حرکت کرده باشیم و هم مطالبات مردم را جوابگو باشیم.

کد خبرنگار: 983125

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا