اخبار
کد خبر : 15520 ۱۴۰۱/۰۲/۰۳   ۱۸:۴۱:۱۳

اخبار انتظامی آذربایجان غربی؛
قاتل فراری اشنویه‌ای پس از ۲۰ سال بازداشت شد

 

فرمانده انتظامی اشنویه گفت: قاتل فراری بعد از ۲۰ سال در یکی از استان های همجوار بازداشت شد.

به گزارش نای قلم، سرهنگ طالب محمدقلی زاده در گفتگویی افزود: در پی وقوع یک فقره قتل حدود ۲۰ سال قبل در شهرستان اشنویه موضوع شناسایی و دستگیری قاتل در دستور کار پلیس آگاهی شهرستان قرار گرفت

وی ادامه داد: با به کارگیری منابع خبری و اقدامات خاص پلیسی قاتل در یکی از استان های همجوار شناسایی و  با هماهنگی مرجع قضایی در یک عملیات منسجم و غافلگیرانه دستگیر شد.

فرمانده انتطامی اشنویه افزود: در تحقیقات به عمل آمده پلیس آگاهی، متهم به بزه ارتکابی معترف و با صدور قرار مناسب روانه زندان شد.

وی گفت: پلیس به طور مستمر برای برقراری نظم و امنیت و برخورد با مجرمان آماده بوده و انتظار می‌رود شهروندان نیز ضمن همکاری مستمر با پلیس، با اطلاع از هرگونه مورد مشکوک بلافاصله مراتب را از طریق پل ارتباطی ۱۱۰ اطلاع دهند.

*سارقان ۲ میلیارد ریالی سیم و کابل برق در چالدران دستگیر شدند

فرمانده انتظامی چالدران گفت: اعضای شبکه سارقان سیم و کابل برق در این شهرستان دستگیر و سه متهم این پرونده تحویل مقام قضایی شدند.

به گزارش نای قلم، سرهنگ محمد گلوانی در گفتگوی اختصاصی افزود: در پی وقوع تعدادی سرقت سیم و کابل برق در هفته‌های اخیر در روستاهای شهرستان چالدران موضوع در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت.

وی ادامه داد: عوامل انتظامی چالدران موفق شدند با انجام اقدامات لازم، سه سارق و مالخر سیم و کابل برق را شناسایی و دستگیر کنند.

فرمانده انتظامی چالدران اضافه کرد: در این خصوص سارقان به ۱۳ فقره سرقت سیم و کابل برق در مجموع به ارزش بیش از ۲ میلیارد ریال اعتراف کردند.

گلوانی اظهار کرد: این افراد بعد از تکمیل پرونده به مقام قضایی تحویل داده شدند.

*دستگیری سارق مسلح در سلماس

فرمانده انتظامی سلماس گفت: سارق مسلح در کمتر از پنج ساعت پس از وقوع سرقت در این شهرستان دستگیر شد.

به گزارش نای قلم، سرهنگ رمضان فتح اللهی در گفتگوی اختصاصی اظهار کرد: به دنبال وقوع یک فقره سرقت مسلحانه در سلماس، ماموران انتظامی سریعا به محل اعزام و یک نفر سارق را حین سرقت با عملیات ضربتی دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی سلماس افزود: پیش از ظهر روز گذشته، متهم پس از دستگیر شدن، مقاومت نموده و متواری می‌شود، که با اشراف اطلاعاتی و اقدامات فنی پلیس، در نهایت متهم کمتر از ۵ ساعت در یکی از روستا‌های اطراف شهرستان سلماس طی یک عملیات غافلگیرانه دستگیر و برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی گردید.

*کشف ۱۵تن الوار قاچاق در میاندواب

فرمانده انتظامی میاندوآب گفت: ۱۵ تن الوار قاچاق از یک دستگاه کامیون در این شهرستان کشف شد.

به گزارش نای قلم، سرهنگ فخرالدین رستم پور در گفتگوی اختصاصی اظهار کرد: ماموران ایستگاه بازرسی شهید محمدنژاد میاندوآب حین کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه کامیون مشکوک و آن را متوقف کردند.

فرمانده انتظامی میاندوآب افزود: پس از توقف این خودرو و در بازرسی از این کامیون ۱۵ تن چوب بید قاچاق کشف شد.

وی گفت: در این رابطه یک دستگاه کامیون توقیف و یک نفر متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده مقدماتی تحویل مراجع قضایی شد.

رستم پور با بیان اینکه قطع درختان باعث تخریب طبیعت و بروز آسیب های زیست محیطی می شود، تصریح کرد: طرح برخورد با قاچاقچیان چوب بطور مستمر ادامه خواهد داشت.

کد خبرنگار: 983125

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا