Warning: mysql_pconnect(): MySQL server has gone away in C:\inetpub\vhosts\nayeghalam.ir\Arshive.nayeghalam.ir\conf\confing.php on line 9
 

اخبار
کد خبر : 15512 ۱۴۰۱/۰۲/۰۲   ۱۸:۵۴:۴۵

جهت کنترل ترددها؛
تعداد دستگاه‌های ترددشمار در جاده‌های آذربایجان‌غربی افزایش یافت

 

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان‌غربی گفت: جهت کنترل تردد در محورهای مواصلاتی این استان با جانمایی۲ دستگاه تردد شمار جدید، تعداد این ابزار هوشمندسازی حمل و نقل جاده‌ای به ۹۶ دستگاه رسیده است.

به گزارش نای قلم، ارسلان شکری در گفتگوی اختصاصی با اشاره به کارکرد دستگاه‌های تردد شمار جاده‌ای اظهار کرد: این سامانه از طریق حلقه‌های مغناطیسی کارگذاری شده است.

وی ادامه داد: این دستگاه‌ها با نصب در جاده‌های ارتباطی، اطلاعاتی از قبیل تعداد خودروهای عبوری، میانگین سرعت و کلاس خودروهای عبوری را به صورت بر خط ارائه می‌کند از طرفی اطلاعاتی نیز از طریق سامانه  sanet قابل دریافت است.

شکری از ارتقای ۲ دستگاه تابلوی پیام متغیر در جاده‌ ارومیه - مهاباد و برعکس (سه راهی محمدیار) خبر داد و اضافه کرد: عملیات اجرایی تابلوی پیام متغیر محور ترانزیتی ایواوغلی - ماکو (مرگنلر) نیز آغاز شده و در محور ارومیه به مهاباد هم تابلوی ترافیک نما به پیام متغیر تبدیل شده است.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان‌غربی یادآور شد: تابلوهای پیام متغیر از جمله تجهیزات کنترل ترافیک هستند و به منظور ارایه اطلاعات به رانندگان در طول مسیرهای ارتباطی نصب و مطالب مندرج در آنها مورد استفاده رانندگان قرار می‌گیرد.

شکری تاکید کرد: هفت دستگاه تابلو پیام متغیر در محورهای مواصلاتی سطح استان نصب شده تا آخرین وضعیت راه‌ها و وضعیت ترافیکی و سایر اطلاعات مورد نیاز رانندگان را نمایش دهد.

۱۲ هزار کیلومتر مسیر ارتباطی اصلی و فرعی در آذربایجان‌غربی وجود دارد.

کد خبرنگار: 983126

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا