Warning: mysql_pconnect(): MySQL server has gone away in C:\inetpub\vhosts\nayeghalam.ir\Arshive.nayeghalam.ir\conf\confing.php on line 9
 

اخبار
کد خبر : 15504 ۱۴۰۱/۰۲/۰۲   ۱۷:۳۱:۱۴

امام‌جمعه ارومیه مطرح کرد؛
ارتباط مستقیم مردم در سفرهای استانی با استاندار

 

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی و امام‌جمعه ارومیه با اشاره به انجام سفرهای استانی استاندار آذربایجان‌غربی، ادامه داد: انجام این‌گونه سفرها باعث می‌شود تا مسئولان از نزدیک با مردم در ارتباط بوده و مشکلات و خواسته‌های آنها را بی‌واسطه جویا بشوند.

به گزارش نای قلم، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمهدی قریشی امروز در خطبه‌های نماز جمعه ارومیه اظهار کرد: همراهی و همدلی مدیران دستگاه‌های اجرایی استان در سفرهای استاندار نیز زمینه را برای حل و فصل سریع مشکلات فراهم می‌کند که این موضوع موجب پیشرفت و توسعه استان می‌شود.

امام‌جمعه ارومیه در بخش دیگری از سخنان خود تصریح کرد: طرح «جوان‌سازی جمعیت» یکی از طرح‌هایی است که در مجلس برای افزایش جمعیت کشور اخیرا به تصویب رسیده است و مسئولان در اسرع وقت نسبت به اجرای سریع این طرح اقدام کنند.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی با بیان اینکه یکی از مؤلفه‌های قدرت کشور نیروی انسانی آن است، اظهار کرد: با توجه به اینکه جمعیت ایران به سمت میانسالی و پیری پیش می‌رود نیاز است مسئولان برنامه‌ریزی‌های لازم برای افزایش جمعیت را در دستور کار قرار دهند که این موضوع یکی از دغدغه‌های مهم مقام معظم رهبری است.

وی افزود: طرح «جوان‌سازی جمعیت» یکی از طرح‌هایی است که در مجلس برای افزایش جمعیت کشور اخیرا به تصویب رسیده است و مسئولان در اسرع وقت نسبت به اجرای سریع این طرح اقدام کنند.

قریشی با اشاره به اهمیت گرامیداشت روز قدس بیان کرد: بر همگان وظیفه است که در این روز از آرمان‌های امام خمینی(ره) برای آزادی قدس حمایت کنند، چراکه روز قدس نشان‌دهنده اتحاد و همدلی مسلمانان جهان است.

وی اضافه کرد: دشمنان همواره با توطئه‌های مختلف سعی دارند به اتحاد مسلمانان خدشه وارد کنند از این رو حضور در راهپیمایی روز قدس جواب دندان‌شکنی به همه آنها خواهد بود.

نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌غربی با اشاره به نام‌گذاری اول اردیبهشت به نام روز نهج‌البلاغه، گفت: این کتاب ارزشمندی است که مسیر سعادت را به انسان‌ها نشان می‌دهد و باید مطالب این کتاب را مطالعه و در زندگی به کار بست.

کد خبرنگار: 983125

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا