اخبار
کد خبر : 155 ۱۳۹۴/۰۴/۱۳   

نخستين نمایشگاه هنرهای تجسمی با موضوعات قرآنی در آذربايجان غربي افتتاح شد

نخستين نمایشگاه هنرهای تجسمی با موضوعات قرآنی ظهر امروز در آذربايجان غربي افتتاح شد.

به گزارش ناي قلم، مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامي آذربایجان غربی در مراسم افتتاح نمایشگاه آثار فرهنگی، هنری و قرآنی آذربایجان غربی اظهار كرد: ۲۱۱ اثر از 51 هنرمند آذربایجان‌غربی در نمایشگاه حجمی قرآنی وجود دارد.

حجت الاسلام محمد باقر کریمی با اشاره به اینکه از 10 شهرستان آثار به این نمایشگاه ارسال شده است، افزود: بیشترین آثار ارسالی از شهرهای ارومیه، میاندوآب، خوی و مهاباد بوده است.

وی ادامه داد:آثار هنرمندان از جمله عکس، نقاشی، خط نقاشی، مشبک کاری، کاشی کاری، خوش نویسی و منبت کاری در قالب 50 غرفه در معرض دید و فروش بازدیدکنندگان قرار می‌گیرد.

کریمی به اهداف برگزاری این نمایشگاه اشاره کرد و افزود: با توجه به قرار گرفتن در ماه مبارک رمضان و شب‌های قدر وظیفه ما تبلیغ و ترویج هر چه بیشتر قرآن است که در این رابطه جشن رمضان، جشنواره شعر و داستان و تجلیل از قاریان قرآن صورت گرفته است و برگزاری این نمایشگاه نیز از دیگر بخش‌های ترویج و تبلیغ قرآن می‌باشد.

این نمایشگاه واقع در سالن نمایشگاه دائمی مجتمع فرهنگی و هنری ارومیه از تاریخ 13 الی 23 تیر دایر بوده و آثار هنرمندان نیز در این نمایشگاه به فروش می‌رسد.

انتهاي پيام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا