اخبار
کد خبر : 15477 ۱۴۰۱/۰۱/۲۸   ۲۱:۵۵:۵۳

مدیرعامل باشگاه تراکتور:
تراکتور فصل بعد بر اساس خواسته‌های سرمربی تقویت می‌شود

 

مدیرعامل باشگاه تراکتور تبریز با بیان اینکه مدیریت باشگاه به دنبال ایجاد بهترین امکانات برای تیم است گفت: فصل بعد تیم را بر اساس خواسته های سرمربی تقویت می‌کنیم تا حضوری شایسته و در خور نام و شان تراکتور در مسابقات داشته باشیم.

به گزارش نای قلم، میرمعصوم سهرابی در گفتگویی اظهار کرد: در همین راستا و با نظر ارطغرول ساغلام اردویی پنج روزه در تهران برپا خواهد شد و دو بازی تدارکاتی نیز انجام می شود تا بازیکنان و تیم از شرایط بازی دور نمانند.

وی با بیان اینکه شش بازی باقیمانده برای تراکتور از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است، افزود: مجموعه باشگاه در فصل جاری به دنبال حضوری قدرتمند در ادامه رقابت ها و از دست ندادن امتیاز در بازی های باقیمانده است و این روحیه در اعضای تیم ایجاد شده است.

سهرابی گفت: دغدغه هواداران را به خوبی می دانیم و باشگاه با محوریت رفع این دغدغه ها و همچنین اعلام حمایت همه جانبه آقای زنوزی از تیم، برنامه ریزی های خود را انجام داده و به بازگشت تراکتور خوش بین هستیم.

وی در مورد جذب تیاگو فریرا اظهار کرد: این بازیکن با نظر شخصی ساغلام جذب تیم شده و در صورت ارایه عملکرد بهتر، قراردادش برای فصل بعد تمدید خواهد شد.

وی همچنین حضور هواداران در ورزشگاه را نقطه قوت تراکتور در ادامه رقابت ها عنوان کرد و گفت: با حمایت هواداران، هیچ هدفی برای تراکتور نشدنی نخواهد بود.

سهرابی به موفقیت‌های اخیر تیم‌های امید و جوانان تراکتور در لیگ های کشوری نیز اشاره کرد و گفت: تراکتور از جمله باشگاه‌هایی است که طی سال‌های اخیر به تیم‌های پایه توجه ویژه‌ای داشته به ‌طوری که بیش از ۹۰ درصد اعضای تیم‌های پایه، بومی هستند و تیم‌های امید و جوانان‌ تراکتور امسال به نیمه نهایی لیگ برتر راه‌ یافته‌اند و تیم جوانان شانس بالایی برای رسیدن به فینال مسابقات دارد.

وی با بیان اینکه باشگاه تراکتور بازیکن‌سازی را به شکل عملی اجرا می‌کند، خاطرنشان کرد: علی فتحی، بهزاد سلامی، علی نجفی، سعید ایران‌خواه، مهدی حقیقت، رضا سیف‌ احمدی سعید کریم آذر، حسین علیزاده، ابوالفضل پورشیخ، امیر ابراهیم‌زاده و علی باستانی محصول آکادمی باشگاه در حال حاضر در تمرینات تیم بزرگسالان شرکت می‌کنند و دستاورد مهمی برای باشگاه است.

برنامه بازی های باقیمانده تراکتور تا پایان این فصل از رقابت ها به شرح زیر است:

هفته بیست و پنجم

نفت مسجدسلیمان - تراکتور - سه شنبه (۱۳ اردیبهشت)، ساعت ۲۰:۳۰- ورزشگاه شهید بهنام محمدی مسجد سلیمان

هفته بیست و ششم

تراکتور - هوادار تهران - دوشنبه (۱۹ اردیبهشت)، ساعت ۱۸:۳۰- ورزشگاه یادگار امام(ره) تبریز

هفته بیست و هفتم

ذوب‌آهن اصفهان - تراکتور - شنبه (۲۴ اردیبهشت)، ساعت ۲۰- ورزشگاه فولاد شهر اصفهان

هفته بیست و هشتم

تراکتور - پرسپولیس - پنجشنبه (۲۹ اردیبهشت)، ساعت ۱۹ - ورزشگاه یادگار امام(ره)

هفته بیست و نهم

تراکتور - فجر شهید سپاسی شیراز - سه شنبه (سوم خرداد)، ساعت ۲۰ - ورزشگاه یادگار امام(ره) تبریز

هفته سی‌ام

نساجی مازندران - تراکتور - یکشنبه (هشتم خرداد)، ساعت ۲۰ - ورزشگاه امام رضا(ع) مشهد

تیم فوتبال تراکتور که پس از بازی با مس رفسنجان و با تصمیم کادر فنی به استراحت ۶ روزه رفته بود، از ۲۱ فروردین تمرینات خود را از سر گرفت و برای حفظ آمادگی بازیکنان، اردویی پنج روزه از یکم تا پنجم اردیبهشت ماه در تهران برپا می کند و در این اردو ۲ دیدار تدارکاتی با تیم های ویستا توربین و گل گهر سیرجان انجام خواهد داد.

تراکتور در پایان هفته بیست و چهارم با ۲۰ امتیاز در رده سیزدهم قرار دارد.

کد خبرنگار: 983127

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا