اخبار
کد خبر : 15476 ۱۴۰۱/۰۱/۲۸   ۲۱:۵۴:۴۹

امام جمعه ارومیه:
عملکرد ارتشیان تحسین‌برانگیز است

 

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه گفت: اظهار رضایت رهبر معظم انقلاب از ارتش و نیروی زمینی ارتش نشان‌دهنده عملکرد تحسین‌برانگیز ارتشیان عزیز است که در دوره‌های مختلف ایفای نقش کرده‌اند.

به گزارش نای قلم، حجت الاسلام سیدمهدی قریشی امروز در دیدار و گفتگو با فرماندهان و افسران قرارگاه منطقه‌ای شمال غرب نزاجا اظهار کرد: حماسه هایی که دلاورمردان ارتش جمهوری اسلامی در طول دوره های مختلف انجام داده اند باید به نسل های بعدی انتقال یابد.

وی با اشاره به اینکه امام راحل با دید نافذ و هوشمندانه خود بر استقرار ارتش بعد از پیروزی انقلاب اسلامی تاکید داشتند، افزود: امام (ره) معتقد بودند ارتش از مردم است و باید مورد حمایت مردم باشد و این موضوع موجب شد تا یک نیروی آموزش دیده‌ای به نام ارتش حافظ کیان انقلاب اسلامی باشد.

امام جمعه ارومیه ادامه داد: حماسه‌هایی که دلاورمردان ارتش جمهوری اسلامی در طول دوره‌های مختلف انجام داده‌اند باید به صورت هنرمندانه به نسل‌های بعدی انتقال یابد.

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای شمال غرب نزاجا هم در این دیدار با اشاره به رشادت‌های ارتش جمهوری اسلامی ایران در پاسداشت آرمان‌ها و اهداف انقلاب اسلامی گفت: این مأموریت‌ها تا به امروز هم در جای جای ایران اسلامی در حال انجام است.

امیر سرتیپ علی حاجیلو تصریح کرد: مسئولیت مهم ارتش در ایجاد بازدارندگی پایدار است چرا که معتقدیم بستر توسعه و پیشرفت کشور و نظام جمهوری اسلامی فراهم نخواهد شد مگر اینکه بتوانیم امنیت پایدار را فراهم کنیم و آن هم در گرو تدبیر و آمادگی همه جانبه بین نیروهای نظامی و امنیتی است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به توطئه دشمنان اشاره کرد و گفت: دشمنان این آب و خاک در طول عمر پربرکت انقلاب اسلامی همواره با دسیسه‌های خود به فکر ایجاد ناامنی و آشوب و بالاخص سرنگونی نظام مقدس ما بودند اما ما به عنوان سربازان نظام انقلاب اسلامی برای قوام و دوام این انقلاب محکم و استوار تر از گذشته ایستاده‌ایم.

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای شمال غرب نزاجا گفت: هم اکنون ۹۵ درصد تجهیزات موجود در ارتش جمهوری اسلامی ایران ساخت متخصصان داخلی است و این افتخاری برای ارتش جمهوری اسلامی است.

کد خبرنگار: 983125

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا