اخبار
کد خبر : 1547 ۱۳۹۴/۱۱/۰۴   

ستاد ائتلاف فراگیر اصلاح طلبان استان‌ها در حال برنامه‌ریزی است

جلسات مستمر برای حل مشکل رد صلاحیت و بررسی آخرین پیشنهادها در حال برگزاری است

پس از اعلام نتیجه بررسی صلاحیت‌ها از سوی هیات نظارت، برنامه‌های اصلاح طلبان برای حضور چهره‌ها و نیروها بهم خورد و اکنون جلسه‌های جریان اصلاحات برای بررسی وضع موجود برگزار می‌شود.

به گزارش نای قلم، آخرین جلسه اصلاح‌طلبان نیز برگزار شد و اعضای میز استان‌ها و اصلاح‌طلبان سراسر کشور گرد هم آمدند تا از وضعیت خود پس از رد صلاحیت‌ها سخن بگویند.

در هفته‌های گذشته ستاد ائتلاف فراگیر اصلاح طلبان در استان‌ها و تهران تمام ارکان مختلف خود اعم از اقشار و اصناف، امور مناطق و نواحی، زنان، حقوقی، رسانه و تبلیغات، جوانان و دانشجو را شکل داده و برنامه‌ریزی‌های لازم برای راه اندازی ستادهای منطقه‌ای، تولید اقلام تبلیغی، شروع تبلیغات محیطی در سطح شهر، برگزاری همایش‌های دانشجویی انجام گرفته است.

همچنین فخاری مسئول روابط عمومی شورای عالی سیاستگذاری در مورد کارگروه هماهنگی امور استان‌ها به ایلنا توضیح داد پس از اعلام وضعیت رد صلاحیت‌ها از سوی هیات‌های نظارت استانی، ضمن ارزیابی مدون وضعیت و پیگیری قانونی و قاطع وضعیت و امور داوطلبان نمایندگی مجلس، آماده‌سازی و برنامه‌ریزی ستادهای استانی و حوزه‌های انتخابیه، و نیز بررسی شرایط داوطلبان موردحمایت در دستور کار این کارگروه قرار گرفته است.

تلاش برای رای دادن به لیست‌ها

از دیگر سیاست‌های کارگروه تدوین راهبرد‌ها اعلام این نکته بود که رویکرد برنامه‌محور که در این دوره از سوی اصلاح‌طلبان و دیگر حامیان دولت در پیش گرفته شده تا مردم مطالبه‌های خود را در برنامه‌ها جستجو کنند و به لیست‌ها و نه لزوما شهرت افراد رای دهند.

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا