اخبار
کد خبر : 1546 ۱۳۹۴/۱۱/۰۴   

بسته شدن راه ارتباطی 62 روستا در آذربایجان غربی

راه ارتباطی 62 روستا در آذربایجان غربی بر اثر بارش برف سنگین مسدود شد.

به گزارش نای قلم، بارش برف راه ارتباطی 50 روستا در شهرستان سلماس و 12 روستای شهرستان شوط را مسدود کرد.

بارش سنگین برف در محور ارتباطی تکاب به شاهین دژ 40 خودرو را گرفتار برف و کولاک کرد که با تلاش راهداران جاده بازگشایی و خودرو های گرفتار رهایی یافتند.

راه ارتباطی چهار روستای این شهرستان هم که مسدود شده بود با تلاش راهداران بازگشایی شد.

رئيس پليس راه فرماندهي انتظامي استان هم از لغزنده بودن محورهاي مواصلاتي استان به علت بارش باران و برف خبرداد و بر استفاده از زنجير چرخ هنگام رانندگي تاکيد کرد.

سرهنگ عباس فرماني اظهار داشت: در حال حاضر به دليل بارش باران و برف از دو روز گذشته، محورهاي استان آذربايجان غربي لغزنده و رعايت احتياط بيشتر از سوي رانندگان ضروري است.

وی با اعلام اينکه در محورهاي شاهين دژ، چالدران، ماکو، خوي، سلماس، اروميه، سرو، قوشچي و راژان بارش برف همچنان ادامه دارد، گفت: در محورهاي جاده سرو و گردنه قوشچي تردد با کندي و با زنجير چرخ ميسر است .

اين مقام انتظامي با اعلام اينکه بارش باران نيز در محورهاي مهاباد، سردشت، اشنويه و پيرانشهر ادامه دارد و تردد در اين محورها به علت لغزنده بودن جاده با کندي امکان پذير است، گفت: رعايت فاصله طولي بيشتر خودروها در شرايط بارندگي از ملزوماتي است كه براي پيشگيري از حوادث رانندگي بايد رعايت شود.

رئيس پليس راه فرماندهي انتظامي استان آذربايجان غربي در پايان خاطرنشان کرد: لغزندگي جاده‌ها يکي از عوامل مهم واژگوني و تصادفات رانندگي در فصل زمستان است و رانندگان براي پيشگيري از حوادث ناگوار، ضمن حرکت با سرعت مطمئنه از توقف و شتاب ناگهاني پرهيز کنند.

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا