Warning: mysql_pconnect(): MySQL server has gone away in C:\inetpub\vhosts\nayeghalam.ir\Arshive.nayeghalam.ir\conf\confing.php on line 9
 

اخبار
کد خبر : 15455 ۱۴۰۱/۰۱/۲۷   ۱۲:۱۶:۰۶

در ماکو و بوکان؛
اعضای باند بین‌المللی توزیع مواد مخدر دستگیر شدند

 

رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی از کشف ۲۵۱ کیلوگرم مواد مخدر از نوع شیشه و تریاک در شهرستان‌های ماکو و بوکان خبر داد و گفت: اعضای باند بین‌المللی توزیع مواد مخدر دستگیر شدند.

به گزارش نای قلم، ناصر عتباتی در گفتگوی اختصاصی اظهار کرد: حسب اطلاع از انتقال مواد مخدر از نوع شیشه توسط یکی از باند‌های بین الملی توزیع مواد از شهرستان سردشت به مقصد ماکو، با دستور قضایی و همکاری اداره اطلاعات، اعضای این باند شناسایی و مورد رصد قرار گرفته و در زمان ورود خودروی حامل مواد مخدر و خودرو‌های اسکورت به بازرگان در یک عملیات که منجر به تعقیب و گریز و درگیری با قاچاقچیان شد، خودرو‌های آن‌ها متوقف شد.

وی افزود: در بازرسی از خودرو‌ها مقدار 127 کیلوگرم مواد مخدر از نوع شیشه کشف و شش نفر در این زمینه دستگیر و سه دستگاه خودرو توقیف شد.

رئیس کل دادگستری استان همچنین از کشف 124 کیلوگرم تریاک از کامیون باری در بوکان و دستگیری یک نفر در این خصوص خبر داد.

وی اظهار کرد: متهمان این پرونده‌ها به منظور ادامه تحقیقات با صدور قرار قانونی به زندان معرفی شدند.

عتباتی تصریح کرد: با هماهنگی‌های خوبی که بین دستگاه‌های اطلاعاتی و قضایی استان ایجاد شده است سوداگران مرگ تحت رصد اطلاعاتی- قضایی دقیق هستند و مجال فعالیت و ارتکاب جرم به آن‌ها داده نمی‌شود و برخورد‌های قاطع قانونی و قضایی در انتظار این افراد است.

کد خبرنگار: 983125

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا