Warning: mysql_pconnect(): MySQL server has gone away in C:\inetpub\vhosts\nayeghalam.ir\Arshive.nayeghalam.ir\conf\confing.php on line 9
 

اخبار
کد خبر : 15453 ۱۴۰۱/۰۱/۲۵   ۱۰:۳۲:۴۰

استاندار آذربایجان غربی:
مدارس کانکسی آذربایجان غربی امسال جمع آوری می‌شود

 

استاندار آذربایجان غربی با اشاره به وجود مناطق کانکسی در نوشین شهر و بخش انزل ارومیه گفت: تا پایان سال همه مدارس کانکسی این بخش و استان جمع آوری می‌شود و برای طرح‌های مدرسه سازی این بخش اعتبارات را به صورت ۱۰۰ درصدی تخصیص می‌دهیم.

به گزارش نای قلم، محمدصادق معتمدیان چهارشنبه‌شب در جمع مردم بخش نازلو و نوشین شهر با اشاره به وجود محدودیت‌های مالی برای اجرای طرح‌های مختلف اضافه کرد: البته در صدد هستیم تا بتوانیم بر اساس ظرفیت‌ها و بسیج امکانات در مجموعه دولت و نهادهای انقلابی و بخش خصوصی، مشکلات را حل کنیم.

وی با اشاره به مشکل زمین‌های کشاورزی در بخش نازلو گفت: هفته آینده جلسه‌ای در این خصوص و برای حل مشکل برگزار می‌شود.

*اتمام طرح‌های نیمه‌تمام

استاندار آذربایجان غربی گفت: امسال اتمام طرح های نیمه تمام با پیشرفت فیزیکی بالای ۵۰ درصد در اولویت کاری استان قرار دارد.

بررسی موانع و مشکلات و اتمام طرح‌های نیمه تمام بالای ۵۰ درصد با هدف جلوگیری از مستهلک شدن این طرح‌ها امسال در اولویت کاری استان قرار دارد.

وی با اشاره به سفرهای شهرستانی برای ارتباط و اطلاع از مسائل و مشکلات مردم بدون واسطه را مورد اشاره قرار داد و گفت: البته در سفرهای استانی و شهرستانی، قولی داده نمی‌شود که پشتوانه اجرایی نداشته باشد.

معتمدیان با بیان اینکه سعی می‌کنیم برای احقاق حقوق مردم، موارد قانونی لازم را مورد بررسی قرار داده و راهکار قانونی ایجاد کنیم، افزود: یکی از برنامه‌های دولت سیزدهم، رسیدگی به مشکلات مردم مناطق مختلف است و سفرهای شهرستانی هم در همین راستا انجام می‌شود.

*مشکل احداث سد نازلوی ارومیه در دست بررسی است

معتمدیان در خصوص سد نازلو اظهار کرد: سعی داریم با همراهی وزارت نیرو، این مشکل هم با لحاظ وضعیت دریاچه ارومیه رفع شود.

وی افزود: صدور اسناد اراضی کشاورزی از اقدامات دولت است که در این خصوص کار کمی شده ولی با دستور رئیس جمهوری همه دستگاه‌های متولی در استان پای کارمی آیند تا اسناد مالکیت مردم را تا پایان دولت نهایی کنیم.

استاندار آذربایجان غربی بر حل مشکل فاضلاب و کتابخانه نوشین شهر تاکید کرد و یک میلیارد تومان نیز برای ساخت پارک به شهرداری نوشین اختصاص داد.

کد خبرنگار: 983126

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا