Warning: mysql_pconnect(): MySQL server has gone away in C:\inetpub\vhosts\nayeghalam.ir\Arshive.nayeghalam.ir\conf\confing.php on line 9
 

اخبار
کد خبر : 15452 ۱۴۰۱/۰۱/۲۵   ۱۰:۲۶:۵۰

در آذربایجان غربی‌؛
پنجره واحد خدمات دولت هوشمند در حال پیگیری و راه اندازی است

 

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات آذربایجان‌غربی از راه اندازی پنجره واحد خدمات دولت هوشمند خبر داد.

به گزارش نای قلم، قاسم جلیلی نژاد امروز در جلسه کارگروه دولت الکترونیک و هوشمندسازی وزارت ارتباطات با اشاره به برخی از بند های سند راهبردی پنجره واحد خدمات دولت هوشمند پیشنهاداتی را برای اصلاح موارد عنوان کرد.

وی با اشاره به استاندارد درگاه پنجره واحد خدمات هوشمند بیان کرد: این سند راهبردی در پنج فصل تدوین شده که ملاحظات هر استان در این سند اعمال می شود تا با هوشمندسازی فرآیندها خدماتی مطلوب در یک پنجره واحد به مردم ارائه شود.

جلیلی نژاد گفت: در زمینه الکترونیکی و هوشمندسازی خدمات دولت وزارت ارتباطات در کشور و ادارات کل ارتباطات در استانها به شکل محوری عمل می کند اما همه دستگاه‌های اجرایی و خدمات رسان باید برای راه اندازی کامل آن تلاش کنند.

این عضو کارگروه هوشمندسازی خدمات دولت اظهار کرد: نقشه راه دولت هوشمند توسط دبیرخانه شورای اجرایی فناوری اطلاعات مبتنی بر تجربیات کشورهای مختلف و نیز تجربه‌ای که کشور در حوزه دولت الکترونیک داشته و همچنین اسناد بین‌المللی این حوزه تدوین و در دست اصلاح قرار دارد.

وی گفت: در این نقشه راه که برنامه چهار سال آینده دولت برای هوشمندسازی خدمات در نظر گرفته شده است مشخص می شود چه دستگاه و سازمانی چه اقداماتی را برای ارایه خدمات هوشمند به مردم اجرایی می کندو در این نقشه راه، ساختار مدیریتی، ساختار تعامل‌پذیری و ضمانت اجرایی دولت هوشمند مشخص شده و برنامه هر یک از ساختارهای اداری دولت تعیین می‌شود.

وی تصریح کرد:تعداد تراکنش‌های الکترونیکی دولت نسبت به سال 99 تقریباً دو برابر شده است به نحوی که در هفت ماهه نخست سال گذشته یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تراکنش الکترونیکی دولت به ثبت رسیده است.

کد خبرنگار: 983125

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا