اخبار
کد خبر : 15428 ۱۴۰۱/۰۱/۲۲   ۱۶:۱۶:۲۰

پس از قطعیت حکم؛
متخلفان فساد در دامپزشکی آذربایجان غربی به زندان معرفی شدند

 

رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی از محکومیت قطعی تعدادی از مسئولان وقت دامپزشکی استان خبر داد.

به گزارش نای قلم، ناصر عتباتی امروز در گفتگوی خبری اظهار کرد: تعدادی از مدیران وقت دامپزشکی استان آذربایجان غربی به اتهاماتی از قبیل اختلاس، تبانی در معاملات دولتی و ارتشاء تحت تعقیب قرار گرفته و پس از طی مراحل رسیدگی در دادسرا و محاکم بدوی و تجدیدنظر به مجازات‌های قانونی مقرر محکوم شده‌اند.

وی افزود: مجازات‌های مقرر این مدیران شامل حبس، انفصال از خدمات دولتی و جزای نقدی است که در مرحله اجرای حکم به موقع اجراء گذاشته شد و محکومان جهت تحمل مجازات به زندان معرفی شدند.

رئیس کل دادگستری استان آذربایجان غربی تصریح کرد: دستگاه قضایی در مقام حفظ حقوق بیت‌المال و حقوق عامه مردم با هیچ کسی یا هیچ مقامی مماشات نخواهد کرد و با خاطیان و متجاوزان به بیت المال و سوء استفاده کنندگان از اعتماد عمومی برخورد قاطع قانونی و قضایی خواهد کرد.

*متلاشی شدن باند تولید و قاچاق مواد مخدر  در ارومیه

رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی همچنین از متلاشی شدن باند بزرگ تولید و قاچاق مواد مخدر در ارومیه خبر داد.

عتباتی گفت: با اشراف اطلاعاتی از وجود باند تولید و قاچاق مواد مخدر در ارومیه طی عملیات مشترک اداره کل اطلاعات و دستگاه قضایی استان این باند کشف و متلاشی شد.

وی افزود: در این عملیات 360 کیلوگرم مواد مخدر از نوع هروئین، 60 لیتر مواد پیش‌سازهای مواد مخدر از متهمان کشف و ضبط شد و در این زمینه سه نفر متهم دستگیر و با صدور قرار قانونی روانه زندان شدند.

عتباتی در پایان تاکید کرد: برخورد جدی و مبارزه بی‌امان با سوداگران مرگ و قاچاقچیان مواد مخدر جریان دارد و اجازه فعالیت به این افراد نخواهیم داد و با هماهنگی مطلوبی که بین دستگاه‌های انتظامی، امنیتی و قضایی استان ایجاد شده بنیان‌های مالی این سوداگران از هم پاشیده می‌شود و سوداگران در ید اختیار قانون و دستگاه قضایی هستند.

کد خبرنگار: 983127 

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا