اخبار
کد خبر : 15422 ۱۴۰۱/۰۱/۲۱   ۲۲:۴۸:۲۰

استاندار:
از واحدهای دانش‌بنیان در استان حمایت می‌شود

 

استاندار آذربایجان غربی گفت: حمایت از ایجاد و توسعه شهرک‌های صنعتی خصوصی توسط دولت سیزدهم، برنامه‌ریزی شده و ما نیز با جدیت آن را دنبال می‌کنیم.

به گزارش نای قلم، محمدصادق معتمدیان امروز در بازدید از 2 واحد دانش بنیان مستقر در شهرک صنعتی فاز 2 ارومیه، اظهار کرد: توسعه شهرک‌های صنعتی می‌تواند، توان اقتصادی و تولیدی بخش خصوصی را بیش از پیش بارور کرده و در توسعه بخش تولید و اشتغال که مدنظر مقام معظم رهبری است، موثر باشد.

وی توجه به ظرفیت‌های بخش خصوصی در همه حوزه‌ها را ضروری دانست و بر اهمیت توسعه واحدها و فعالیت‌های دانش بنیان در حوزه تولید، تاکید کرد.

معتمدیان اضافه کرد: در کنار توجه به توسعه بخش تولید، دانش بنیان کردن این بخش و توجه به واحدهای صنعتی با ظرفیت دانش بنیان نیز از جمله اقداماتی است که باید با اهتمام ویژه در آذربایجان غربی صورت گیرد.

استاندار آذربایجان غربی همچنین بر ضرورت حمایت از واحدهای دانش بنیان فعال در استان تاکید کرد و ادامه داد: حمایت از واحدهای دانش بنیان باید در همه ابعاد و با همت همه بخش‌ها از جمله اقتصادی و نهادهای مسئول بخش صنعت صورت گیرد و کارگشایی نیازهای آنها نیز در دستور کار باشد.

معتمدیان تاکید کرد: استانداری آذربایجان غربی با توجه به نیاز استان در راستای توسعه بخش تولید، با همه توان وارد شده و مانع زدایی از این بخش را به طور جدی اجرایی کرده است.

در ادامه این بازدید همچنین استاندار آذربایجان غربی از محل در نظر گرفته شده برای توسعه شهرک صنعتی فاز 2 ارومیه بازدید کرد و در جریان مشکلات آن قرار گرفت.

کد خبرنگار: 983125

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا