اخبار
کد خبر : 15419 ۱۴۰۱/۰۱/۲۱   ۲۱:۴۳:۰۸

معاون استاندار:
بانک‌ها ملزم به همکاری با دستگاه‌های اجرایی هستند

 

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار آذربایجان غربی گفت: بانک‌ها ملزم به همکاری با دستگاه‌های متولی در تامین تسهیلات برای ساخت مسکن محرومان آذربایجان غربی هستند.

به گزارش نای قلم، یاسر رهبردین امروز در جلسه ستاد تامین مسکن محرومان استان با قدردانی از عملکرد بانک‌ها و دستگاه‌های متولی در تامین مسکن برای محرومان در سال گذشته، اظهار کرد: دولت سیزدهم رسیدگی به مسائل و مشکلات محرومان را در اولویت کاری خود قرار داده است.

وی یادآور شد: مجموعه دولت در آذربایجان غربی در راستای اجرای سیاست های دولت مردمی، رسیدگی به مسائل و مشکلات محرومین را در اولویت کاری خود قرار داده است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار آذربایجان غربی روانسازی تامین تسهیلات ساخت مسکن برای محرومان را نیز ضروری دانست و افزود: با ساماندهی سازوکار تامین مسکن برای محرومان، از هم اکنون برای ساخت مسکن محرومان در سال ۱۴۰۱، برنامه ریزی لازم انجام شود.

رهبردین همچنین با تاکید بر تسریع در اتمام مساکن و پروژه های نیمه تمام استان، خاطرنشان کرد: برنامه ریزی برای تامین مسکن محرومین به گونه ای باشد که واحدها پیش از آغاز ماه های سرد سال تحویل متقاضیان شود.

وی در پایان با اشاره اهمیت ساماندهی واگذاری زمین در روستاها برای ساخت مسکن محرومان، تصریح کرد: دستگاه‌های متولی با حمایت از خیرین در ساخت مدرسه، مراکز بهداشت، مسکن و ... روند پیشبرد امور را برای آنها تسهیل سازند.

کد خبرنگار: 983126

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا