Warning: mysql_pconnect(): MySQL server has gone away in C:\inetpub\vhosts\nayeghalam.ir\Arshive.nayeghalam.ir\conf\confing.php on line 9
 

اخبار
کد خبر : 1541 ۱۳۹۴/۱۱/۰۴   

استفاده از ظرفیت های جوامع محلی در راستای احیای دریاچه ارومیه

مدیر ملی طرح حفاظت از تالاب‌های ایران گفت: استفاده از پتانسیل و ظرفیت های جوامع محلی در راستای احیای دریاچه ارومیه طی سال های ۹۴-۹۳ الگوسازی شده است.

به گزارش نای قلم، محسن سلیمانی روزبهانی در گفت و گویی اظهار کرد: الگوسازی مشارکت جامعه محلی از اقدامات ضروری و اولویت دار در فرایند احیای دریاچه ارومیه است.

وی افزود: دفتر طرح حفاظت از تالاب های ایران طی سالهای ۹۴-۹۳ در قالب پروژه «همکاری در احیاء دریاچه ارومیه از طریق مشارکت جوامع محلی در استقرار کشاورزی پایدار و حفاظت از تنوع زیستی» تلاش کرده استفاده از پتانسیل و ظرفیتهای جوامع محلی در راستای احیای دریاچه ارومیه را الگوسازی نماید.

به گفته مدیر ملی طرح حفاظت از تالاب‌های ایران، این پروژه با همکاری سازمان حفاظت محیط زیست به نمایندگی طرح حفاظت از تالاب های ایران و سازمان‌های جهاد کشاورزی در استان های آذربایجان شرقی و آذربایجان غربی در حال اجرا است و با استفاده از تکنیک‌های کشاورزی پایدار، که بر پایه آموزش و مشارکت کشاورز است، کوشش کرده تا مصرف منابع آب و نهاده‌های شیمیایی کشاورزی در سطح مزرعه را کاهش داده و از این طریق علاوه بر پایدارسازی فعالیت‌های کشاورزی، بخشی از آب دریاچه ارومیه را نیز تأمین کند.

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا