اخبار
کد خبر : 15402 ۱۴۰۱/۰۱/۱۹   ۱۸:۵۵:۴۱

فرمانده قرارگاه امنیت غذایی ارومیه مطرح کرد
اعتصاب؛ رانندگان دلیل افزایش ناگهانی قیمت گوجه‌فرنگی

 

فرمانده قرارگاه امنیت غذایی ارومیه، علت افزایش ناگهانی قیمت گوجه‌فرنگی در چند روز اخیر را اعتصاب رانندگان و اختلال در امر حمل و نقل این محصول از استان‌های جنوبی کشور عنوان کرد.

به گزارش نای قلم، پرویز امجدی در گفتگویی با اشاره به اینکه گوجه‌فرنگی مورد نیاز شهرستان طی این فصل از سال از دیگر استان‌ها تامین می‌شود، اظهار کرد: اضافه شدن تعرفه کامیون‌داران باعث شده بسیاری از آن‌ها تمایلی به بار زدن محصولات کشاورزی نداشته باشند و این امر سبب کاهش میزان گوجه‌فرنگی در بازار و افزایش قیمت آن شده است.

وی با اعلام افزایش قیمت گوجه‌فرهنگی طی چند روز اخیر تاکید داشت: از زمان برقراری قرارگاه امنیت غذایی در این شهرستان، به منظور تنظیم بازار محصولات کشاورزی، روزانه اکیپ های مشترک بازرسی و نظارت در حوزه کالاهای اساسی و آرد و نان تشکیل شده و نظارت بر سطح بازار صورت می‌گیرد و با هرگونه گران‌فروشی و امری که سبب اختلال در زندگی روزمره مردم شود، برخورد می‌شود.

شهرستان ارومیه بالاترین سطح زیر کشت گوجه‌فرنگی را در استان دارد و سال گذشته از ۳۱۹۵ هکتار سطح زیر کشت این محصول، بالغ بر ۱۴۳ هزار تن گوجه‌فرنگی تولید شده بود.

کد خبرنگار: 983126

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا