اخبار
کد خبر : 1540 ۱۳۹۴/۱۱/۰۴   

مطالبات پيمانكاران پروژه هاي راهسازي آذربایجان غربی پرداخت شد

مديركل راه و شهرسازي آذربايجان غربي گفت: حدود 500 ميليارد ريال از مطالبات پيمانكاران پروژه هاي راهسازي آذربايجان غربي در دوماه گذشته پرداخت شده است.

به گزارش نای قلم، داريوش نصر امروز در شوراي حمل و نقل استان اظهار کرد: 368 ميليارد ريال از طريق صندوق اسناد خزانه و 120 ميليارد ريال به صورت نقدي جهت مطالبات پيمانكاران پروژه هاي راهسازي در دوماه گذشته پرداخت شده است.

وی با بيان اينكه دو هزار ميليارد ريال بدهي اين اداره كل به پيمانكاران گزارش شده است، اظهار كرد: در دو ماه گذشته يك هزار و 590 ميليارد ريال از مجموع مطالبات پيمانكاران استان در سامانه وزارتخانه ثبت شده است.

مديركل راه و شهرسازي استان با تاكيد بر اينكه تمام مطالبات پيمانكاران در چند مرحله تا پايان امسال پرداخت مي شود، افزود: در سال آينده با شروع فصل كاري تحولي عظيم در عرصه اجراي پروژه هاي راهسازي رقم مي خورد.

نصر از نوسازي هفت دستگاه ماشين آلات راهداري خبر داد و گفت: هفت دستگاه جديد ماشين آلات راهداري از قبيل گريدر، برف روب و نمك پاش اتوماتيك به ناوگان راهداري استان اضافه شده است.

مدير كل راه و شهرسازي استان به ابلاغ جذب اعتبار به ارزش 500 ميليارد ريال در حوزه راهداري اشاره كرد و ادامه داد: پيش از اين تنها 30 درصد ماشن آلات راهداري استان فعال بود ولي امروز تمامي ماشين آلات راهداري تعمير و بازسازي شده است.

نصر تصريح كرد: در حال حاضر حذف پنج نقطه پرحادثه در محورهاي مواصلاتي شهرستان ها با تلاش گروه هاي راهداري و بهره گيري از امكانات و منابع داخلي جزء برنامه هاي كاري ادارات شهرستان هاي تابعه است.

شوراي حمل و نقل استان با حضور مشاور وزير راه و شهرسازي و اعضاي شوراي حمل و نقل استان تشكيل و هر يك از اعضا گزارشي از عملكرد و اقدامات حوزه مديريت خود ارائه دادند.

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا