اخبار
کد خبر : 15395 ۱۴۰۱/۰۱/۱۹   ۱۶:۳۲:۱۰

معاون اول رئیس‌جمهور خبر داد؛
اتمام تونل انتقال آب به دریاچه ارومیه

 

معاون اول رئیس جمهور از اتمام تونل انتقال آب به دریاچه ارومیه و آماده شدن این طرح برای بهره‌برداری خبر داد.

به گزارش نای قلم، محمد مخبر در دیدار با استاندار آذربایجان غربی، از پیگیری‌های استاندار آذربایجان غربی و تلاش مهندسان و کارگران دخیل در این طرح قدردانی و اظهار کرد: دولت سیزدهم توجه ویژه‌ای برای احیای دریاچه ارومیه و تاب بخشیدن به روند توسعه آذربایجان غربی دارد.

وی افزود: از ظرفیت‌های ملی برای شتاب بخشیدن به روند توسعه آذربایجان غربی استفاده می‌شود.

معاون اول رئیس جمهور با اشاره به عقب ماندگی‌های آذربایجان غربی در برخی از شاخص‌های توسعه اضافه کرد: این توانمندی ها و ظرفیت‌های بالقوه، زمینه حضور هلدینگ‌ها و سرمایه‌گذاران بزرگ دولتی، نیمه‌دولتی و خصوصی در استان را فراهم می‌کند.

وی با قدردانی از اقدامات انجام شده در این استان در راستای حل مشکلات واحدهای تولیدی و صنعتی، آذربایجان غربی را یکی از استان‌های با ظرفیت و توانمند با موهبت‌های الهی دانست.

مخبر ایجاد مسیرهاى ترانزیتی جدید و اقتصادی کردن حمل و نقل را در دستیابی به بازارهاى صادراتی یک برنامه اثرگذار و اولویت‌دار دانست و یادآور شد: آذربایجان غربى به لحاظ موقعیت استراتژیک در همسایگى با کشورهاى مختلف می‌تواند تاثیر بسزایی در رشد و توسعه داشته باشد.

معاون اول رئیس جمهور در پایان این دیدار با دستور به وزیر صمت، بر حضور جدی هلدینگ‌های سرمایه‌گذاری در حوزه‌های مختلف آذربایجان غربی تاکید کرد.

کد خبرنگار: 983126

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا