Warning: mysql_pconnect(): MySQL server has gone away in C:\inetpub\vhosts\nayeghalam.ir\Arshive.nayeghalam.ir\conf\confing.php on line 9
 

اخبار
کد خبر : 15393 ۱۴۰۱/۰۱/۱۹   ۱۶:۱۱:۰۴

امام جمعه ارومیه تاکید کرد؛
لزوم تشکیل کمیته‌های ویژه برای حمایت از تولید در آذربایجان غربی

 

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه بر لزوم تشکیل کمیته‌های ویژه برای حمایت از تولید و مجموعه‌های دانش‌بنیان در استان تاکید کرد.

به گزارش نای قلم، حجت الاسلام و المسلمین سیدمهدی قریشی امروز در خطبه های نماز جمعه این هفته ارومیه اظهار کرد: برای تحقق شعار سال، کمیته‌های ویژه حمایت از مجموعه‌های دانش‌بنیان در استان تشکیل و به طور جدی از سوی مسئولان پیگیری شود.

 وی افزود: در حوزه کشاورزی ظرفیت‌های بالقوه‌ای برای تاسیس و ورود شرکت‌های دانش‌بنیان وجود دارد که می‌تواند زمینه‌ساز بهبود اوضاع و توسعه در این حوزه شود.

امام جمعه ارومیه نقش دانشگاهیان در رصد مسائل و انتقال آن به مسئولان را مهم ارزیابی و اضافه کرد: باید پژوهش‌ها و کارهای دانشگاهی به سمت حل مسائل جامعه سوق داده شود.

نماینده ولی فقیه در بخش دیگری از خطبه‌های نماز جمعه، با محکوم کردن حادثه تروریستی مشهد گفت: این موضوع، نفرت دشمنان و تکفیری ها از اسلام را نشان داد، عداوتی که تمام شدنی نیست.

پیش از خطبه‌های نماز جمعه نیز میز خدمتِ کارشناسان قضایی و سازمان بنیاد مسکن در محوطه مصلی مستقر و از نزدیک پاسخگوی سوالات مردم بودند.

کد خبرنگار: 983125

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا