اخبار
کد خبر : 15390 ۱۴۰۱/۰۱/۱۷   ۲۱:۵۴:۴۷

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان خبر داد؛
افزایش مراجعان سرپایی در آذربایجان غربی

 

رئیس دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی گفت: انجام سفر در ایام نوروز و عادی‌انگاری در جامعه از لحاظ رعایت شیوه‌نامه‌ها و استقبال کم از واکسیناسیون باعث افزایش مراجعان سرپایی شده است.

به گزارش نای قلم، محمدامین ولی‌زاد در جلسه وبیناری ستاد قرارگاه دانشگاهی کنترل و مدیریت بیماری کووید-۱۹ در عین حال اظهار کرد: بیماری کرونا در کشور و در استان فروکش کرده و روند بستری و فوتی در استان کاهش یافته است هر چند در خصوص عود بیماری نگرانی هایی وجود دارد.

وی افزود: طبق مصوبات آخرین جلسه استانی، بازگشایی دانشگاه‌ها و مدارس به صورت صد درصد حضوری از 14 فروردین آغاز شد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان با اشاره به فروکش کردن بیماری کرونا یادآور شد: تمام فعالیت‌ها باید به دوران قبل از کرونا برگردد و وظیفه اصلی ما رصد کردن است.

وی از روسای شبکه های بهداشت و درمان خواست که در سال 1401 همچون سال 1400 به تلاش خود ادامه دهند و افزود: در حوزه بهداشت با محوریت معاونت بهداشتی تقویت شبکه باید صورت گیرد و در حوزه درمان، ارائه خدمات درمانی با کیفیت تر با محوریت معاونت درمان انجام شود و در حوزه نظارت نیز، اگر واحدی مشکل دارد با بازرسی و حراست دانشگاه ارتباط داشته باشند.

در این جلسه قرارگاه، مستند تهیه شده توسط روابط عمومی از فعالیت‌های کارگروه اطلاع رسانی، گزارش رئیس کارگروه بهداشت توسط معاون بهداشتی و نیز کارگروه دارو توسط معاون غذا و دارو در خصوص اقدامات انجام شده این حوزه ها، درخواست‌های رئیس شبکه بهداشت و درمان شاهیندژ و نیز پیگیری مصوبات جلسه قبلی مورد بررسی قرار گرفتند.

گفتنی است در این جلسه مدیران شبکه های بهداشت و درمان، روسای مراکز بهداشت، روسای بیمارستان‌ها و مسئولین روابط عمومی نیز بصورت وبیناری حضور داشتند.

کد خبرنگار: 983126

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا