اخبار
کد خبر : 1538 ۱۳۹۴/۱۱/۰۳   

طلاق در آذربایجان غربی سیر صعودی دارد

مدیرکل بهزیستی آذربایجان غربی گفت: طلاق در آذربایجان غربی بر اساس آمارهای اعلامی از سوی ثبت احوال، سیر صعودی به خود گرفته است.

به گزارش نای قلم، سعید فریور امروز در گفت و گوی خبری اظهار کرد: با توجه به وضعیت طلاق در استان لزوم اندیشیدن تدابیر لازم برای کاهش این امر از ضروریات به شمار می رود.

وی در ادامه سخنان خود از برگزاری همایش ملی آسیب شناسی طلاق در ارومیه خبر داد و گفت: این همایش ملی با حضور کارشناسان، اساتید دانشگاهی و مسئولان کشوری و استانی 30 اردیبهشت سال 95 در ارومیه برگزار می شود.

مدیرکل بهزیستی استان علل و پیامدهای روانشناختی اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی طلاق، آموزه های دینی طلاق، سبک زندگی و طلاق، سلامت روان و طلاق، خانواده، مهارت های زندگی و طلاق، شبکه های مجازی و طلاق، جهانی شدن (تقابل مدرنیسم و طلاق)، آسیب های اجتماعی و طلاق، طلاق و روند الگوسازی کودکان، طلاق و پدیده تک والدی، طلاق عاطفی و نازایی و طلاق را از جمله محورهای این همایش عنوان کرد.

فریور با اشاره به اینکه کارشناسان و اساتید دانشگاهی می توانند تا 15 فروردین 95 مقالات خود را به دبیرخانه این همایش واقع در بهزیستی ارومیه ارسال کنند، خاطرنشان کرد: به مقالات برتر جوایز نفیسی اهدا می شود.

مدیرکل بهزیستی استان ضمن تقدیر از همکاری ارگان های مختلف در برگزاری این همایش ملی تصریح کرد: کاهش سیر صعودی طلاق و از آن سو پیشگیری از آسیب های اجتماعی نیازمند همراهی و همکاری همگانی است.

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا