اخبار
کد خبر : 15378 ۱۴۰۱/۰۱/۱۶   ۲۱:۵۹:۵۴

براساس بازرسی‌های انجام شده؛
549 فقره پرونده تخلفات صنفی در آذربایجان غربی تشکیل شد

 

معاون نظارت، بازرسی و حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان غربی گفت: براساس بازرسی‌های انجام شده 549 فقره پرونده تخلفات صنفی به ارزش بیش از 10 میلیارد و 411 میلیون ریال تشکیل شده که جهت رسیدگی بیشتر و صدور حکم نهایی به سازمان تعزیرات حکومت ارجاع داده شده است.

به گزارش نای قلم، ایرج مرندی در گفتگوی اختصاصی اظهار کرد: از 29 اسفند 1400 تا پایان 13 فروردین 1401 در راستای کنترل و نظارت بر عملکرد واحدهای صنفی که نظارت بر آنها برعهده این سازمان است نزدیک به 2 هزار مورد بازرسی از واحدهای خدماتی و صنفی مشمول، به ویژه قنادان و آجیل‌فروشان انجام شده است.

وی اضافه کرد: در این بازه زمانی همراه با کارشناسان اداره کل گردشگری استان در قالب گروه های مشترک از نحوه ارائه خدمات و قیمت ارائه خدمات هتل ها، مسافرخانه ها، مهمانسرا ها، رستوران های درون شهری و برون شهری بازرسی های لازم صورت گرفت.

معاون نظارت، بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کنندگان سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان غربی تأکید کرد: با توجه به اینکه پایان تعطیلات نوروزی همزمان شد با ماه مبارک رمضان شد قیمت زولبیا و بامیه در ارومیه طی جلسه ای که با حضور رییس سازمان صمت استان و رییس اتحادیه قنادان، از قرار هر کیلو زولبیا و بامیه در قنادی های درجه یک 64 هزار تومان و در قنادهای درجه دو 60 هزار تومان مصوب و توسط اتحادیه به واحدهای مربوطه ابلاغ شد.

مرندی عنوان کرد: نظارت و بازرسی از واحدهای تولیدی و توزیع زولبیا و بامیه و همچنین واحدهای صنفی زیربط تا پایان ماه مبارک رمضان به صورت ویژه ادامه خواهد داشت و در صورت مشاهده هرگونه تخلف صنفی از سوی واحدهای صنفی مطابق قانون نظام صنفی با خاطیان رفتار می‌شود.

کد خبرنگار: 983126

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا