اخبار
کد خبر : 15374 ۱۴۰۱/۰۱/۱۶   ۱۸:۲۱:۳۸

توسط کارشناسان نظارت انجام گرفت؛
پلمب یک واحد غیرمجاز پزشکی در ارومیه

 

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی گفت: یک واحد غیرمجاز پزشکی در ارومیه که مبادرت به نشر و آموزش غیرمجاز امور زیبایی در شبکه‌های مجازی و نیز انجام غیرقانونی آنها به شهروندان می‌کرد توسط کارشناسان نظارت بر درمان پلمب شد.

به گزارش نای قلم، ناصر مسعودی در گفتگویی اظهار کرد: پیرو بازدیدهای میدانی کارشناسان نظارت بر درمان دانشگاه علوم پزشکی ارومیه و گزارشات مردمی، مشخص شد این فرد با راه‌اندازی مرکز زیبایی غیرمجاز در ارومیه و انجام تخلفات در شبکه‌های مجازی در خصوص امور زیبایی حتی اعمال جراحی زیبایی، مبادرت به دخالت در کارهای تخصصی پزشکی می‌کرد.

وی ادامه داد: بر اساس آیین‌نامه‌های وزارت بهداشت، هرگونه فعالیت درمانی در محیط پزشکی منوط به اخذ مجوزهای لازم توسط افراد واجد شرایط امکان‌پذیر است، بدیهی است استقرار و فعالیت با دستگاه‌های پزشکی بدون اخذ مجوزهای مربوطه از وزارت بهداشت و نیز با حضور افراد فاقد صلاحیت، غیرقانونی بوده و مصداق ایجاد موسسه غیرمجاز است.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی استان از مردم خواست، در صورت مشاهده هرگونه تخلف بهداشتی درمانی، موضوع را به شماره همراه ستاد هدایت دانشگاه (09141415220) اطلاع رسانی کنند و یا به صورت حضوری موضوع را به اداره نظارت بر درمان دانشگاه واقع در تقاطع خیابان جهاد و راهنمایی گزارش کنند تا با متخلفان برخورد قانونی صورت پذیرد.

کد خبرنگار: 983126

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا