اخبار
کد خبر : 1537 ۱۳۹۴/۱۱/۰۳   

اخبار انتظامی آذربایجان غربی

جاده‌هاي آذربايجان غربي لغزنده است

رئيس پليس راه فرماندهي انتظامي استان از لغزنده بودن محورهاي مواصلاتي استان به علت بارش باران و برف خبرداد.

سرهنگ "عباس فرماني" در گفت و گویی اظهار کرد: در حال حاضر به دليل بارش باران و برف از روز گذشته، محورهاي نقده، مياندوآب، پيرانشهر، اروميه، سردشت و مهاباد لغزنده و رعايت احتياط بيشتر توسط رانندگان امري ضروري است.

وي ادامه داد: لغزندگي جاده‌ها موجب مي شود عبور و مرور در جاده‌هاي استان به كندي صورت گيرد كه رعايت فاصله طولي بيشتر خودروها در شرايط بارندگي از ملزوماتي است كه براي پيشگيري از حوادث رانندگي بايد رعايت شود.

"فرماني تاکيد کرد: رانندگان براي تردد بايد از سالم بودن سيستم گرمايشي خودروي خود مطمئن و به همراه خود پوشاک گرم، زنجير چرخ و مقداري خوراکي داشته و حتي‌الامكان از سفرهاي غيرضروري خودداري کنند.

رئيس پليس راه فرماندهي انتظامي استان آذربايجان غربي در پايان خاطر نشان کرد: لغزندگي جاده‌ها يکي از عوامل مهم واژگوني و تصادفات رانندگي در فصل زمستان است و رانندگان براي پيشگيري از حوادث ناگوار، ضمن حرکت با سرعت مطمئنه از توقف و شتاب ناگهاني پرهيز کنند.

انهدام باند تهیه و توزیع مواد مخدر در چایپاره

فرمانده انتظامی چایپاره از انهدام باند تهیه و توزیع مواد مخدر در این شهرستان و کشف 7 کیلو و 950 گرم مواد مخدر از نوع تریاک در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ کاظم حقی در گفت‌وگویی اظهار کرد: در پی کسب خبری مبنی بر اینکه فردی به هویت "عسگر" با تشکیل باندی توسط یک دستگاه خودرو، اقدام به تهیه و توزیع مواد مخدر در شهرستان چایپاره می‌کند، رسیدگی به موضوع در دستور کار ماموران پلیس شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: با انجام اقدامات اطلاعاتی و نامحسوس توسط ماموران، خودروی مذکور در محور خوی به چایپاره شناسایی و طی یک عملیات غافلگیرانه توقیف شد.

فرمانده انتظامی چایپاره تصریح کرد: در بازرسی از خودروی توقیفی، مقدار هفت کیلو و 950 گرم مواد مخدر از نوع تریاک و چهار گرم شیره تریاک کشف شد.

این مسئول خاطرنشان کرد: در این راستا دو نفر سارق دستگیر و پس از تشکیل پرونده مقدماتی جهت سیر مراحل قانونی بعدی تحویل مقامات قضائی شدند.

توقیف خودروی حامل کالای قاچاق در خوی

فرمانده انتظامی خوی از توقیف خودروی حامل البسه خارجی قاچاق در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ احمدی در گفت و گویی اظهار کرد: ماموران حین کنترل خودروهای عبوری در ایستگاه ایست بازرسی ایواوغلی یک دستگاه خودروی سواری پژو روآ را توقیف کردند.

وی افزود: در بازرسی از خودروی توقیفی 702 ثوب البسه خارجی قاچاق کشف شد که برابر اعلام کارشناسان ارزش کالاهای مکشوفه 400 میلیون ریال برآورد شده است.

احمدی خاطرنشان کرد: در این راستا دو نفر متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده مقدماتی جهت سیر مراحل قانونی تحویل مقامات قضایی شدند.

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا