اخبار
کد خبر : 15368 ۱۴۰۱/۰۱/۱۵   ۲۱:۲۷:۵۶

در صورت تصویب ستاد ملی کرونا؛
یک ماه به سال تحصیلی «اضافه» می‌شود

 

معاون آموزش متوسطه وزیر آموزش و پرورش گفت: به استناد قانون مجلس، پایان زمان آموزش برای دانش آموزان آخر اردیبهشت هر سال است اما به منظور غنابخشی و جبران آموزش پیشنهاد شد تا در صورت تصویب، یک ماه به زمان آموزش اضافه شود که در مرحله اول در شورای عالی آموزش وپرورش مصوب شد و اگر ستاد ملی کرونا نیز مصوب کند، لازم الاجرا خواهد بود.

به گزارش نای قلم، محمدمهدی کاظمی در برنامه‌ای تلویزیونی باعنوان "چالش‌های بازگشایی مدارس" که به سوالات و نگرانی‌های خانواده ها پاسخ داد در این باره که خانواده‌ها نگرانند و بخش عمده‌ای از دانش آموزان در مدارس دولتی هستند چرا که شرایط "تهویه" کلاس‌ها مناسب نیست و... لذا چه ضرورتی برای  بازگشایی وجود داشت؟ گفت: موضوع "سلامت" دانش آموزان در اهمیت بحث است و در اختیار ستاد کروناست.

وی برای حل این مشکل به سه اصل مهم بهداشت فردی یعنی استفاده از ماسک، مواد ضدعفونی کننده و واکسن ، بهداشت محیط  ـ گندزدایی- ایزوله کردن هر روز محیط آموزشی و تهویه کلاس‌ها ـ اشاره کرد و افزود: دانش آموزان در بحث رعایت بهداشت فردی باید فرهنگ ساز باشند و به گفته کارشناسان درمانی بهترین راه ممکن جهت پیشگیری از ویروس کرونا استفاده از ماسک است که همه باید ملزم به استفاده از ماسک باشیم.

عضوشورای معاونین وزارت آموزش وپرورش تاکید کرد که «واکسن» از الزامات حضور دانش آموزان در مدارس نیست فقط «ماسک» بزنند.

به گزارش روابط عمومی معاونت آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش، وی با بیان اینکه در دوران کرونا در بحث کیفیت بخشی بامشکل مواجه شدیم، به اهمیت و ضرورت آموزش حضوری در مدارس اشاره کرد و گفت: کشورهای زیادی در جهان آموزش حضوری دارند.

کد خبرنگار: 983125

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا