Warning: mysql_pconnect(): MySQL server has gone away in C:\inetpub\vhosts\nayeghalam.ir\Arshive.nayeghalam.ir\conf\confing.php on line 9
 

اخبار
کد خبر : 15361 ۱۴۰۱/۰۱/۱۴   ۱۹:۱۷:۰۷

فرمانده انتظامی استان خبر داد؛
فرار مالیاتی ۱۸۵ میلیاردی از طریق کارت بازرگانی

 

فرمانده انتظامی آذربایجان غربی از دستگیری یک متهم و کشف ۱۸۵ میلیارد ریال فرار مالیاتی با سوء استفاده از طریق کارت بازرگانی در نقده خبر داد.

به گزارش نای قلم، سردار مسعود خرم‌نیا در گفتگویی اظهار کرد: در پی اشراف اطلاعاتی پلیس مبنی اینکه فردی در قالب شرکت و با سوء استفاده از کارت‌های بازرگانی اقدام به واردات کالا کرده و فرار مالیات داشته است، مراتب به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی شهرستان نقده قرار گرفت.

وی افزود: با بررسی گزارشات اداره امور مالیاتی استان و اقدامات تخصصی صورت گرفته از سوی ماموران مشخص شد، فرد مذکور با سوء استفاده از کارت بازرگانی اقدام به واردات میلیاردی کالا به کشور کرده و از پرداخت مالیات خودداری کرده است.

فرمانده انتظامی استان ادامه داد: بررسی‌های ماموران نشان می‌دهد، صاحبان اصلی کارت‌های مورد نظر را به مبالغی به این فرد فروخته و کلاهبردار با سوء استفاده از آن‌ها اقدام به ورود کالا به کشور به صورت کلان کرده و مالیات آن را به مبلغ ۱۸۵ میلیارد ریال پرداخت نکرده است.

او تصریح کرد: با تلاش بی وقفه ماموران پلیس آگاهی شهرستان نقده و بررسی‌های صورت گرفته متهم این پرونده شناسایی و با هماهنگی قضائی دستگیر و تحویل مراجع ذی صلاح شد.

خرم نیا در پایان گفت: پلیس هدفی جز ایجاد امنیت برای مردم ندارد و وظیفه خود می‌داند با مجرمان اقتصادی قاطعانه برخورد و شرایط را برای سوءاستفاده کنندگان ناامن کند.

کد خبرنگار: 983126

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا